Bonding night! New vols

Idag kom mitt gäng tillbaka till AP efter helt fantastiska dagar i Vic Falls! Vi har haft så himla roligt tillsammans och jag är sjukt nöjd! Maten var bra, umgänget var bra och aktiviteterna var gaaaaaalna... Tyvärr var hotellet vi bodde på sådär; ingen AC och det var sjuuukt varmt i Vic Falls, vi hade en takfläkt som lät som en helikopter hele natten och om vi öppnade fönstren blev vi uppätna av myggor.. Vattnet stängdes av ibland och vid ett tillfälle hittade jag en hög med bajs på golvet på receptionens toalett :) + att brödet på deras frukost var mögligt. Som tur var så vägde allt annat upp det så det var fortfarande en helt underbar trip! ^^
Heeela bilfärden hem i princip så sov jag, för jag lyckades inte sova mer ön en kvart innan larmet ringde vid 2:30 för att vi skulle åka. Antar att jag hade rätt mycket som snurrade i huvudet, och fortfarande en skvätt adrenalin. Hehe! 
(null)
När vi kom fram till AP var det lunch, sen hade vi resten av dagen off så vi har bara hängt vid poolen, packat upp och börjat lära känna de 20 nya volontärerna som kom medans vi var borta! Och på kvällen hade vi allihop en bonding night, precis som den vi hade när min grupp var ny! Det var kulit! Lite mycket nu bara när vi är typ 50 volontärer... Det har tydligen nästan aldrig varit såhär många! Men en del åker till helgen och måånga åker nästa helg! På ett sätt blir det lite lugnare samtidigt som det är så ledsamt att säga hejdå till folk en har hunnit komma så nära ❤️
 
(null)
(null)
 
PussHej ❤️
 
 
, Zimbabwe 2017 | Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp