Dag 18 - Solbränd 🤷🏻‍♀️

Hello! Aktiviteten innan lunch idag var en snare sweep som vi avverkade relativt snabbt och därför fick vi lite pool time! Idag kände jag att jag har varit här så länge, jag har ändå fått lite färg, jag struntar i solskydd. Sååå jag har bränt mig rätt mycket^^ Översta halvan av ryggen, axlarna, armarna & bröstet är värst drabbat. Men jag överlever, what to do. Fast lite ont gör det.. (null)
Förutom snare sweepen idag så har jag haft elephant hearding, och då även städa elefanternas bomas lite snabbt. Och efter lunch hade jag min cub sit och fick säga hejdå till ungarna som åker imorgon ❤️ (null)Nu ska vi på lion walk och efter det ska vi på Night Encounter! Jag berättar mer om det sen :D 

PussHej!


, Zimbabwe 2017 | Lejon, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp