Dag 7 - Bakisdag

Sååå igår var jag med om min första APfest, och det var en upplevelse. Hahah, vi hade jätteroligt! Det var pyjamasparty i baren och vi lekte lekar, dansade och bara hade det bra! Rätt mysigt med i pyjamasar & filtar. Och vi blev väl rääätt så dragna, inget jag egentligen förväntade mig när jag bokade den här resan^^ 

Sen var kanske inte tajmingen den bästa för imorse, 4:00 skulle ett gäng volontärer dra iväg till Victoria Falls. Det är en aktivitet de erbjuder här att få åka dit i 4 dagar. Så kl 4:05 knackade det på dörren till mitt rum.. jag skulle inte åka men en av mina rumskompisar skulle. Jag vaknade, gick och öppnade dörren, där står en ur personalen och frågar efter den här tjejen, som då tydligen inte dykt upp. Nej, hon låg och sov. Så denna packade människa fick jag hjälpa upp på fötter och vi slängde ihop de sista av hennes grejer. Jag fick hejda henne från att lägga sig och sova flera gånger för hon insåg inte aaaatt ALLA satt i bilen och väntade på henne. Men efter en kvart var hon iväg! ⭐️

Idag händer det inte så mycket, vi ligger vid poolen just nu efter en god pannkaksfrukost. Det är väl först i eftermiddag då jag och några fler bett om att få hänga med ut på research igen som jag gör något vettigt. Men så får det va när en har en day off! 

PussHej❤️



, Zimbabwe 2017 | Bakis, Poolhäng, Volontär, Zimbabwe | |
Upp