1 MÅNAD KVAR

Nu börjar det dra ihop sig på riktigt! Och jag börjar faktiskt att känna mig redo. Jag har legat hemma och varit sjuk i ett par dagar och idag kände jag att jag måste ta tag i livet och göra något. Så jag har precis suttit och pratat med polisen för mitt utdrag ur belastningsregistret har det strulat med, de måste skicka det på nytt. Och det är ju en av sakerna jag behöver ha klart innan jag åker helst... Men det ska förhoppningsvis vara här nästa vecka :D
Just nu sitter jag och fixar med tågbiljetter upp till Stockholm den 7 oktober, eftersom det är därifrån jag ska flyga. För ett par veckor sedan satt jag och tänkte boka biljetter men jag sköt upp det, dumt misstag. Nu kostar biljetterna mer än dubbelt så mycket... Skit också. Men aja. Det är ju billigare än om jag hade bokat typ dagen innan, och nu har jag en reserverad plats med, känns bra!
Och jag är så osäker på Stockholm och trafiken till Arlanda och allt det dära, har ju aldrig gjort det förut så jag har fixat så jag har en extrem tidsmarginal ifall något blir försenat eller om något händer. Jag lär väl få sitta på Stockholm Central och dö i tristess men hellre det än att chansa och eventuellt missa flyget?
 
En liten låda har jag även hunnit fixa, en låda där jag har allt (en hel del i alla fall) till resan samlat. Det vore ju jobbigt om något försvann.. Och det är ju ganska snart dags att börja packa, så då behöver allt finnas till hands!
 
Nu räknar jag ner ordentligt!!
PussHej ♥
 
Zimbabwe 2017 | Afrika, Lejon, Resa, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
#1 - - Erica:

Spännande med resa! :D

Svar: Ja, det kommer bli huuur roligt som helst! :D
Maolion

#2 - - Linnéa:

Men tackar :)
Delar av sideboardet har jag kommit på själv <3. Såg ett inslag i "Äntligen hemma" för flera år sedan där dom gjorde ett sideboard av en lampskärm - men uppepå och i botten av skärmen spikade dom fast runda träskivor.... Jag själv tänkte "ah, en bricka kan man ju använda istället". Blev sååå bra :)

Svar: Vad smart! Den var verkligen jättefin :D
Maolion

Upp