Bebislejon...

Godmorgon! Idag är det fredag, fredagsfika på jobbet & jag slutar tidigt, snart helg och det är 15 dagar kvar till jag åker till Zimbabwe! Det är heeeeelt galet! Igår var jag och hämtade ut mina 5 (!) paket med malariatabletter och nästa vecka ska jag åka och shoppa de sista smågrejerna inför resan tänkte jag :D
Men det har strulat med mitt utdrag ur polisregistret! Det har fortfarande inte kommit... Först hann jag inte få hem avin för att hämta ut det och nu andra gången har jag ju bytt adress så jag tror det inte levererats alls, någonstans. Så jag får ringa till polisen igeeeen och be dom skicka utdraget en tredje gång. Irriterandeeee...
 
Men aja, igår var jag inne på facebook och läste ett inlägg från Antelope Park där jag fick reda på att de har små lejonungar! Jag visste att de hade en som var några månader gammal, som börjar bli större nu, men de har en kull med yngre ungar. I had no clue! Så jag blev hur glad som helst och jag längtar efter att komma dit ännu mer nu! Värme, lejon, sol, Afrika, "semester", miljöombyte och andra coola vilda djur som jag velat se i hela mitt liv. Åååååh nu kittlar det i magen... ♥
 
Bilder från African Impact - Antelope Park
 
PussHej♥
 
Zimbabwe 2017 | Afrika, Lejon, Volontärarbete, Zimbabwe | |
#1 - - Meg:

men wow vilket coolt ställe att åka till - tänk vad mycket vackra djur du kommer se :)))

Svar: Ja, jag är så himla taggad! :D Alla dessa stora, vilda, häftiga djur...
Maolion

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Alltså wow vad spännande!

#3 - - Hanna Karlsson:

Wow, vad spännande! :-D

#4 - - Caroline:

Så spännande resa och jättesöta lejonungar. :)

Upp