HEMMA!

Heeeeej ♥
     NU är jag äntligen hemma igen! Jag har haft 10 heeeelt fantastiska dagar i Portugal med mina härliga tjejisar, men efter att ha varit borta är det alltid lika skönt att komma hem. Igår vaknade vi 04.50, åkte från Albufeira 05.25 och flyget gick från flygplatsen i Faro typ 9. Efter det vart det mer flyg, tåg, pendeltåg och mer tåg men tillslut, klockan 21.15 var vi framme i Skövde, där Emil kom och hämtade upp mig ♥ Som jag längtat! Hihi. Vi åkte direkt ut till pappa för att hämta min nyckel till lägenheten och krama lite på valpen, som har vuxit MASSOR när jag varit borta! Sen vidare hem till min kissemiss! Molly blev så himla glad när jag kom hem och nu ligger hon nära hela tiden och följer efter mig som en liten svans. GOS
     Så jag hängde med Emil hele kvällen igår och hele förmiddagen idaaaag ♥ Myyyyys. Sen var jag hos mamma och fikade och pratade massor. Då fick jag en födelsedagspresent också; en mixer/blender :D Wiiiie, smoothies, pannkakor med mixat havregryn och drinkar blir det varje dag från och med nu :) Resten av kvällen nu blir luuugn; vila, packa upp, tvätta lite och äta rester av kinamaten som Emil och jag åt till frukost/lunch.
Käääärleeeeek, haha
PUSSHEJ ♥
 
 
Livet, Resor | Albufeira, Portugal, Resa, Semester | |
#1 - - Pauline Hurtig:

vilka söta bilder! :)

Svar: Tack så myckeeeet :D
Maolion

#2 - - Linda:

vilka härliga bilder !

Svar: Iiii, tack så mycket <3
Maolion

#3 - - Sara Ekman:

Härligt!! Så söta bilder <3

Svar: Wie, taaaack <3
Maolion

#4 - - elin:

Åh så mysiga bilder<3

#5 - - Celine:

Men hur söta är inte dessa bilder?!

#6 - - My Nordqvist:

Men så härligt!! Skönt att komma hem :D

#7 - - Wifeey:

jättefina bilder :)

#8 - - Linda:

Så avis på er Portugal resa asså! Välkommen hem finis!
Svar:Ja, bra att ha inför nästa sommar om inte annat :) Men än finns det tid för utflykter.

#9 - - Pauline Hurtig:

så fin din tröja är!

#10 - - Anonym:

Så roligt att ha varit i Portugal :)

#11 - - Wanderlust by Jona:

Härligt att du är nöjd med din Portugal-resa! :D

#12 - - Ida Lindborg ♡:

Vad roligt! måste vara sateeeens varmt dock! vilka gulliga bilder!

#13 - - Carolina:

Mysigt att återförenas med sin kära katt och skönt att komma hem igen. Borta bra men hemma bäst alla gånger :D

#14 - - MADDISENJ.SE:

Vilka mysiga bilder :D

#15 - - Sofija:

Åh så söt!

#16 - - Frida G Svensson:

ja vad ska man säga? borta bra men hemma bäst! jag är så peppad på hösten och ta itu med nya utmaningar och nya mål.

#17 - - anniepiie:

åhh så härliga känsla att komma hem och tänka tillbaka på resan man just upplevt. :)

#18 - - anniepiie:

Din tröja ser så mysig ut! :) Bra present du fick, blender är alltid bra att ha. :) Kram

#19 - - sarah:

fina bilder =) fin katt

#20 - - Josäfin Andersson :

åh vad mysiga bilder!

#21 - - Ninni Undén:

Så söta bilder!

#22 - - Yasmine:

Åååh vilka mysiga bilder! <3

Svar: Tack så mycket! :)
Maolion

#23 - - ipfan.info:

Nej jag sag receptet! Tankte faktiskt baka den som efterratt nu till Valborg da jag ska ha lite gaster hemma! Hur manga racker en kaka till skulle du tro? :) Det racker till atta va? :) PUUUUSSS

Upp