Mitt kök är klart

Godkväll!
     Mitt kök e (nästan) klart! Igår var ett par grabbar här och installerade min nya spis, tättmaskin och torktumlare så nu är grejandet i min lägenhet fäääärdigt! Köket är helt i ordning förutom en lampa över matbordet och en gardin i fönstret. Himlans skönt att jag slipper folk som springer här var och varannan dag. Men det är rätt gött att jag bara hyr lägenheten och inte behöver lösa mina problem själv eller betala för det :) hehe. Ahne men jag är väldigt nöjd med hur köket blev. Det vart väldigt fräscht till slut med svart och vitt! Tyvärr har jag världens fulaste handtag till skåpen och lådorna, men det får jag väl leva med. 
     Så idag invigde jag den nya spisen! Jag kokade potatis och stekte falafelbollar, gött. Jag är rätt dålig på att laga mat. Eller jag är bra på att laga mat (tycker jag i alla fall, haha) men det är inte lika kul att laga till en ordentlig middag när det bara är till sig själv liksom. Sen får jag ju även gratis mat på jobbet så här hemma äts det till största delen knäckebröd, nudlar, kvarg och ibland pannkakor. 
Ahne, nu ska jag fokusera på fotbollen på TV!
PussHej♥
 
 
Livet | |
#1 - - Netti Starby:

Vad kul och så himla fint det blev! :-D Kramis

Svar: Men TACK! Kram <3
Maolion

#2 - - Emma Engström:

Åh wow så fint!! :D

Svar: Åh, tackaaar!
Maolion

#3 - - Sara Ekman:

Fint :D

Svar: Men, tack! :D
Maolion

#4 - - Flisan:

Va fint det blev :D

Svar: Tack!!!
Maolion

#5 - - Julia:

Så fint!!

Svar: Taaaack <3
Maolion

#6 - - Julia:

Så fint!!

#7 - - Carolina:

Fint & skönt att allt är klart förutom små detaljer. Alltid skönt att slippa ha folk springande hos sig :D

Sv; ja det är så underbart här i Mallorca kan jag allt lova :D

Svar: Ja, en mår så mycket bättre när en har det fint omkring sig också :D
Maolion

#8 - - Carolina:

Fint & skönt att allt är klart förutom små detaljer. Alltid skönt att slippa ha folk springande hos sig :D

Sv; ja det är så underbart här i Mallorca kan jag allt lova :D

#9 - - Carolina:

Fint & skönt att allt är klart förutom små detaljer. Alltid skönt att slippa ha folk springande hos sig :D

Sv; ja det är så underbart här i Mallorca kan jag allt lova :D

#10 - - Emma Engström:

Nämen åh vad fint alltså!! Härligt att det äntligen är klart :D

Svar: Tack! Ja, jätteskönt och det blev verkligen fräscht :D
Maolion

#11 - - Yasmine:

Åååh så fint det blev :D

Svar: Tack så mycket! :)
Maolion

Upp