VALPIS

TjenaHej!
     "Annandag midsommar" var min pappa och hans sambo, Ulrika iväg nästan ända borta vid norska gränsen för att hämta hem en ny familjemedlem! FREJA! En liten pluttig gråwachtel (gråhund / wachtel), som visst är pluttig för hon är liten och bebis men hon är typ den tuffaste valpen jag träffat som bara kom hem där på kvällen och tog för sig hur mycket som helst bland nya människor och två stora svarta labradorer. Jag har varit hos pappa nästan varje dag sedan hon kom hem bara för att känna att jag blir en del av hennes nya familj också, även fast jag inte bor där. Och valpmys är ju helt fantastiskt... Hon är redan så gó och vill upp i ansiktet och pussas när jag kommer dit och härrom dagen låg hon och jag ute på gräset i solen och sov tillsammans en hel timme efter massa lek och bus ♥ Redan bästaste kompisar!
     Det har varit så tomt efter Idun och jag (och pappa och hela familjen) har längtat efter ett nytt energiknippe. Ingen ersättare, för det finns inte.. Men en jakthund och bebis till pappa och en jogging- & promenadkompanjon till mig. Så även fast valpmys är helt fantastiskt så har vi ju faktiskt redan haft valpar hemma rätt nyss, så jag längtar mest tills hon är så pass stor att hon kan börja jaga, vi kan gå ut och springa, de store hundarna kan leka med henne ordentligt och jag kan ta med henne till olika grejer. Det ska bli kuuuuul! 
     Hon är så himla egen och har redan så mycket personlighet. Det tycker man väl säkert alltid om ens nya husdjur; "Min är bäst och speciell!", men ändå^^ Hahah
Jag ska få träffa henne idag igen! Idag är det nämligen fotbollsmatch för mig hemma på Strömsborg! Då ska pappa ta med henne dit ner för första gången. Blir spännande ♥
PussHej ♥
 
 
 
Livet | Fotboll, Valp | |
#1 - - Anna:

Vilken sötis! Längtar så tills jag kan skaffa hund :D
Så roligt med djur att de är så olika, njut av valpisen! Kram

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men jiiiiisses vilken sötnöt! Åh, som jag hatar att vara allergisk!!

#3 - - Angelica Wåhlin:

Svimmar, så söööt!!

#4 - - Netti Starby:

Så himla söt! <3 Kramis

#5 - - Emma Engström:

Men alltså åhh så gulligt! <3

#6 - - Carolina:

Alltså vilket galet söt hund! Börjar genast få sug efter min egna framtida valp :'D

Svar: Åh, det förstår jag! Valpbilder är ju bland det gulligaste som finns ^^
Maolion

#7 - - Amanda%20Persson:

nemen va oj vad söt! så avis!!

#8 - - Sara Ekman:

Åh så söt :D

#9 - - MALIN:

Men nej, vilken sötis! Kram

#10 - - Jennifer :

Men åh jag dör va söt 😍

#11 - - tess:

Man blev ju kär direkt! :D

#12 - - Josäfin Andersson :

döör ju så söt!! :o

#13 - - Julia:

Så söt!!

#14 - - Sarah:

Sötnos!! Saknar när mina var små!

#15 - - Ida - foto & häst:

Nej men gud så söt!! :')

#16 - - Ronja Therese:

Neej men så söt!!

#17 - - Sarah:

Mysigt me en valp :) Så fin hon e :)

#18 - - Wanderlust by Jona:

Men alltså åh jag dör, vilken sötnos! :D

#19 - - torres:

Alltså, jag gråter så söt!! 😍😍😍

Upp