Oden Cup

God afton!
     Jag sitter för tillfället heeelt uslagen i soffan efter en helg spenderad i idrottshallar. Den här helgen vart det kommunens stora, årliga futsalturnering, Oden Cup där lagen spelar nästan dygnet runt. SKITROLIGT är det att vara med! Mitt fotbollslag drar alltid ihop ett gäng som är med och spelar i F19-klassen och nu de senaste veckorna har vi spelat träningsmatcher, förberett inför den här helgen och övat in lite varianter för hörnor osv. MEN så går jag och blir sjuk :) Jag har varit riktigt dålig. Sjuk blir en ibland men såhär dåligt var det riktigt länge sedan jag mådde, men feber, halsont, hosta från helvetet, kilovis med snor, huvudvärk och jag har flera gånger känt att "Näej, jag kommer svimma när som helst." Så ingen träning sedan förra tisdagen och i måndags var jag bara på jobbet i 1h, fixade vikarie och sedan gick jag hem. Sååååå inget Oden Cup för mig i helgen :) Jag har fått sitta på bänken med så mycket symptomdämpande som bara möjligt och heja fram mitt lag istället! Och så har jag fått uppdatera lagets instagram under hela turneringen. Det är kul att vara delaktig ändå, men är ändå så besviken över att sitta här i soffan, utslagen och trött på gund av sjukdom än att vara trött i kroppen av 1,5 dygn av futsal!
     Jag får hålla tummarna för att jag kan vara med nästa år istället. Men som tur var har tjejerna gjort en helt fantastisk turnering så jag är fan skitnöjd med helgen i alla fall!♥
 
Nu imorgon är det dags för jobb igen, hoppas jag håller ihop :)
PussHej♥
 
 
Livet | Fotboll, Futsal | |
#1 - - MALIN:

Så roligt! Kram

#2 - - Yasmine:

Hoppas verkligen du kan vara med nästa år! Och att du kryar på dig nu! Kram

#3 - - Emma Engström:

Man får verkligen vara delaktig på alla sätt som går! Men vad kul :D

#4 - - enna:

låter kul :)

#5 - - Angelica Wåhlin:

Näe, vad tråkigt med sjukdomen :( Hoppas att du mår bättre nu <3

#6 - - Pauline Hurtig:

å så jobbigt med svimmningskänsla :(

#7 - - Anonym:

aaaa det skönt att man har killen =)

Upp