Dag 22- Veckans day off

Hejsan!
 
Jag sitter i soffan i lägenheten med myskläder på, Emils gosiga hoodie och ett par goa raggsockar. Jag har spenderat morgonen med att äta långfrukost och kolla youtube. Efter ett par timmar började jag försöka komma iordning för att ta mig till Synthagma, en del av Aten, för att kika lite på kläder och bara komma ut, lyssna på musik och vara för mig själv i storstan.
Emil säger alltid att jag är så konstig som åker iväg och shoppar själv :) Hehe, jag gillar det. Men det blev ändrade planer, för såfort jag hade fått på mig mina jeans tittade jag ut genom fönstret och såg att det regnade.. Enligt väderappen ska det vara så hela dagen, så det blir soffhäng hele dan! Det blir väl att skriva lite dagbok, läsa en del och förbereda matlådor kanske. En sväng till mataffären är jag tvungen till också!
Egentligen är det min springdag idag, jag har fortfarande inte missat en enda löptur på min resa! En runda har det blivit varannan dag, förutom närä det regnade och jag körde kondition i lägenheten på annat sätt. HEJA MIG. Men nu de senaste 3 rundorna så har mina fötter, vader och knän känts slitna och gjort mer och mer ont för varje gång.. Så jag kör 2 dagars uppehåll nu, kanske hittar på någon styrka istället ikväll och håller tummarna för att benen håller för en längre runda imorgon istället! :)
 
Men vafan, nu har det slutat regna och solen skiner..
Fast det blåser jävel och ser ut att kunna börja regna när som helst..
Aja, vi får se vad som händer idag. Hahah
PussHej!
 
 
Grekland 2019 | |
#1 - - Emma Engström:

Heja dig som håller igång så bra med springningen! :D

#2 - - Carolina:

Låter väldigt trevligt att sitta inomhus, rå om dig själv och bara ta det lugnt när det regnar mycket utomhus. Hoppas att det snart blir bättre med dina vader och fötter! :)

#3 - - enna:

Skönt med egentid :)

#4 - - Hilma Eklund:

Hoppas du får en riktigt mysig kväll! <3 KRAM

#5 - - Amanda:

Vad duktig du är som sprungit varannan dag under din tid där! :)

Svar: Jag har hållit igång så bra med träningen hemma det senaste så jag vill inte tappa för mycket nu när jag är borta! :D
Maolion

#6 - - sara:

Mysigt det lät med en heldag inne också :)

Svar: Haha, ja det var det faktiskt :D
Maolion

#7 - - Sara Ekman:

Mysigt o bara ta det lugnt :)

#8 - - Yasmine:

Hoppas benen känns bättre snart! Kram

Svar: Det tror jag nog :D
Maolion

#9 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Skönt med en lugn dag i soffan ibland också! Hoppas benen känns bättre i morgon!

#10 - - Angelica Wåhlin:

Skönt med en ledig dag :)

Upp