Jobb, jobb, jobb

Nu jäklar!
 
Härrom dagen så fick jag äntligen mejl från Ekehagens Forntidsby,
jag blev erbjuden en anställning under vårsäsongen där! :D Wiiie!
Så antingen den 25 eller den 26 mars så börjar jag där, ska bli jätteroligt att testa
något helt nytt och få jobba utomhus hela dagarna!! Jag är taggad!
I samma veva fick jag ett meddelande från ägaren av gymmet där jag jobbade lite i januari.
Det vart en MASSA datum och tider som jag skulle få hoppa in och jobba på gymmet under
våren och sommaren nu. Också så himla roligt!
Jag tyckte ju det vart rätt trevligt att jobba där, så det ska bli najs att få fortsätta med det
lite till och från och då kunna liksom gymma en sväng direkt efter jobbpasset! 
 
Så himla skönt att börja få lite koll på vad som händer när jag kommer hem, bitar som faller på plats!
Sen är det himla tråkigt för nu ser jaghur mycket tid som kommer försvinna från fotbollen..
Förhoppningsvis håller jag mig frisk och kry i alla fall så jag kan träna SÅFORT jag får tid ^^ 
 
Jon, jag och mamma på Fornbyn för några år sedan under Stenåldersveckan!
De har Stenåldersvecka en gång varje sommar och för att få det att se mer "verkligt" ut
så ville de ha barn där också. Jag var med och tyckte det var jätteroligt!! Även fast jag såg
lidande ut på just den här bilden ^^ 
PussHej ♥
 
 

Livet | Hårt Jobb, Jobb | |
#1 - - enna:

Vad härlig med så många bra nyheter :)

#2 - - Sara:

Grattis till jobbet :)

#3 - - Yasmine:

Nej vad roligt! Grattis till jobbet :D

Svar: Ja, verkligen!!
Maolion

#4 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Åh vilket kul jobb :). Verkar riktigt kul måste jag säga. Grattis :)

#5 - - Sara Ekman:

Kunde inte kommentera inlägget ovan, men gud så mycket gott :D Härlig dag <3

Svar: Tack så mycket! :D
Maolion

Upp