En hektisk dag!

God afton!
 
Idag vart jag inte bokad på något jobb, jag hade inte skrivit upp mig som tillgänglig heller för den delen. Jag kände att jag behövde den här dagen till att bli klar med så mycket som möjligt, eftersom att jag är bokad på jobb imorn... Bara några timmar innan jag ska åka^^
Så idag har jag handlat, kokat ägg till Emil som jag lämnade hos honom på jobbet, jag hälsade på barnen och mina kollegor på förskolan där jag slutade nu för en månad sedan (så. mycket. kärlek♥), jag köpte ett koppel, promenerade med Freja ute i skogen, hälsade på farmor och farfar en snabbis. Sedan åkte jag hem och bytte om, tog mig till Skövde för att köpa skidställ, jag ska ju på skidresa när jag kommer hem från Grekland. Men det hittade jag inget! Istället köpte jag kläder att jobba i i Grekland och ett fodral till min laptop! Jag stannade på Max också för en sista cheeseburgare och en lyxshake.  Väl hemma igen började jag langa fram allt jag ska ha med mig till Grekland! Nu ligger allt på sängen eller hänger på tvättställningen. Sedan fick Molly hoppa in i djurtransporten så körde jag henne till pappa, det gjorde ont i min själ. Men hon har ju bott där förut så det vart inga problem! Själv sover jag hos Emil inatt "one last time" medans mina kläder har tagit över min säng.. 
PussHej! ♥
 
Livet | |
#1 - - Znogge:

Det kommer garanterat att bli en väldigt spännande månad! Vår ena dotter jobbade ett halvår i Grekland och hon stortrivdes. Det var dock inom turistbranschen.

Svar: Men vad roligt! Ja, hade jag JOBBAT med något hade jag nog stannat längre vart jag än hade åkt. Men den möjligheten har jag inte riktigt som volontär! Har inte den ekonomin riktigt :)
Maolion

#2 - - Nina, mammatillhmv:

Vad kul med en resa! Hoppas allt förberedande går bra 😃

Svar: Ja, jag fick med mig det mesta i alla fall!!
Maolion

#3 - - Celine:

Oj vilken produktiv dag du haft! Bra jobbat!

#4 - - sofia:

Åh vad skönt med en dag då man hinner fixa saker man annars knappt har tid med. Gud vad spännande att du åker snart :) <3

Svar: Ja, himla lättnad när så mycket är avklarat!
Maolion

#5 - - Tina:

Låter som en toppen dag! Skönt att få mycket förberett idag! Så underbart att åka utomlands alltså, detta vädret är inte speciellt roligt eller peppande!

Hoppas du får en fortsatt fin dag idag trots lite jobb :)

Svar: Jag tycker ju det är rätt så skönt med några minus, men halt på vägarna, fusket på bilrutan och de gånger temperaturen ligger runt 0 kan ju kvitta 😅
Maolion

#6 - - Netti Starby:

Vad skönt att du tog ledigt för att hinna med alla dina måsten och det var ett klokt beslut. :-D Kramis

Svar: Ja, jag det var välbehövligt!
KRAM
Maolion

#7 - - elin:

Skönt med en sån dag man hinner fixa allt sånt där!<3

#8 - - cecilia:

Kul med resa!! :)

Svar: Ja, jag kul med något helt nytt!
Maolion

#9 - - Carolina:

Härligt att snart dra i väg till Grekland, då det hos oss idag är minus 16 grader! Hoppas att du kommer att ha det jättetrevligt! :)

Svar: Haha, ja! Skönt att slippa skrapa rutorna! ;)
Maolion

#10 - - Annelie:

Skönt att du fick så många måsten klart ❤️👍

Svar: Ja, det var välbehövligt!
Maolion

#11 - - Julia Svensson:

Åh så fina bilder!

Svar: Haha tack!
Maolion

#12 - - Yasmine:

Alltså åååh lycka till med allt nu!! Så glad för din skull :D

Svar: Tack så mycket! 😃
Maolion

#13 - - Frida:

Låter som att du fick mycket gjort :) Jag äter sällan på snabbmatsställen och hade inte gjort det på länge här i Sverige eftersom jag inte har bott här på flera år. Men jag måste säga att jag har blivit imponerad av Max, speciellt deras vegetariska alternativ, tycker att Max helt klart är bättre än donken å BK.

Fin bild på dig och vilken fin hund!!

Svar: Ja, jag gillar Max! Känns ”fräschare” på något sätt!
Tack <3
Maolion

#14 - - Emelie Andersson :

Vad skönt att ha checkat av så mkt :) härliga bilder <3

#15 - - Carro:

Vilken effektiv dag! 😍

#16 - - ullie:

ja du har ju lite o göra =)

hoppas din dag varit bra i varjefall o du får en fin start på helgen i morg kram kram

#17 - - Bella:

Lycka till!!! Hoppas resan dit går bra🙂

Svar: Tack! 😃
Maolion

#18 - - Sara Ekman:

Så mycket du fick gjort!! :)

#19 - - Linda Jansson:

Härligt! Vilken supersöt vovve också😍🤗

Svar: Hihi ja 😍
Maolion

#20 - - Linda Jansson:

Härligt! Vilken supersöt vovve också😍🤗

Upp