Jul och Nyår 18-19

Mitt uppe i allt jobbsökande, uppsägande, reseplanerande och fotbollsspelande så kom det helt plötsligt en jul! Den var mysig ♥ Efter julen jobbade jag ytterligare 2 dagar på en annan förskola än "min", men nu vart jag ledig i hela 9 dagar i rad! Sköööönt. Men ännu mer reseplanerande och trixande och fixande också självklart... Nu idag har jag också skickat in en ansökan till ett av mina framtida jobb! Men innan jag går in på detaljer om vad som komma skall så vill jag slänga ut lite favoriter ur kamerarullen från myyyysiga Jul & Nyår som vart ♥
Det var det!
Hoppas ni också haft en himla bra jul och ett riktigt roligt nyår! ♥
 
 
Livet | Jul, Nyår | |
#1 - - Heléna:

Så underbara bilder! Ni ser ut att ha haft det fantastiskt härligt :D En riktigt god fortsättning på 2019 önskar jag dig! Kram <3

Svar: Tack detsamma! Kram <3
Maolion

#2 - - Tina:

SV: Ja jag tror också att mitt 2019 kommer bli fantastiskt!
Vad härligt med ledighet, men du verkar ha full upp :)
Jättefina bilder! De ser ut som din jul och nyår var fantastisk! :)

#3 - - Johanna:

du verkar haft det kanon både jul och nyår :)

#4 - - ullie:

härliga bilder blev nog myisgt det där tror ja =)
lycka till o hoppas det är ett bra jobb

Svar: Tack så mycket! Jag håller tummarna jag med ;)
Maolion

#5 - - Annelie:

Fina bilder ser ut som en mysig jul du haft 😍👍😉

#6 - - Celine:

Men så söta djur ni har runt er! Och så fina ni är <3

Svar: Tack så mycket <3
Maolion

#7 - - Alice:

Mysiga bilder!

#8 - - Hanna:

Så mysigt 😍 ja jag älskar träning och hälsa men vill att de ska va vara lagomt av allt och att man ska må bra!🙈😍

#9 - - Henrik Olsson - Föreläsningar:

God fortsättning :)

Svar: Tack, detsamma! :)
Maolion

#10 - - Louise:

Helt galet underbart med 9 dagars ledigt! :D

#11 - - Sara:

Du verkar ha haft en härlig jul, och skönt med så mycket ledigt :)

#12 - - David och Bella:

Vad mysigt du ser ut att ha haft det! Och så söta bilder på djuren <3

#13 - - Sarah:

Så mycket fina bilder och det syns att du har haft det bra :) Hoppas att jobbet blir ditt :)

Svar: Åh, det hoppas jag med! :D
Maolion

#14 - - Yasmine:

Ser helt underbart ut och jag bara ÄLSKAR snöbilderna! Kram

Svar: Haha, ja så himla mysiga <3
Maolion

#15 - - Petra Olsson:

Så underbara bilder , ni verkar ha haft det bra:) kram

#16 - - Pauline Hurtig:

vad mysigt! och så härligt med långledigt :D

#17 - - Jasmine:

Du ser ut att ha haft fina stunder i jul- och nyårshelgen. Jag noterade dina cupcakes - så fina!
Kram

Svar: Hihi, tack så mycket!
Maolion

#18 - - Ida - foto & häst:

Så härliga bilder! Ser ut som ni haft roligt :)

Upp