Slut på ledigheten!

God förmiddag!
 
     Idag är det måndag och efter att ha varit ledig i över 3 veckor bortsett från 2 stackars jobbdagar mellan jul & nyår så är det dags att ta tag i livet igen och börja jobba! Men nu någon helt annanstans! Typ. Jag började min dag med att åka till Stadshuset och skriva in mig hos vikarieförmedlingen. Så från och med imorgon kan jag få jobb därigenom, det känns väldigt bra! Lite nervöst bara för jag vet ju inte riktigt vad som väntar.. Särkola / förskola / fritids / låg-, mellan- och högstadium kunde jag tydligen tänka mig att jobba med. Haha! Men men, från och med nu är det alltså Ljud PÅ på mobilen.
     Sen klockan 15.30 ska jag vara på plats på gymmet för att gå bredvid för första gången. Jag ska vara med och öppna, se vad man gör under en eftermiddag/kväll på plats och sedan stänga vid 19:30. Så i väntan på det ska jag göra ett ordentligt röj i lägenheten! Det behövs...
PussHej ♥
 
Livet | Hårt Jobb, Nytt | |
#1 - - Petra Olsson:

Lycka till med jobb:)

Svar: Tack så mycket!
Maolion

#2 - - MK:

Så kjekt med jobb og masse lykke til :-) Håper du får en fin uke!

Svar: Tack så mycket, och detsamma :D
Maolion

#3 - - Johanna:

Spännande utmaningar som väntar dig :)

#4 - - Louise:

Men åh vad härligt! :D

#5 - - cecilia:

Spännande! Lycka till!! :)<3

#6 - - Linnéa:

Åh, jag jobbade 2 dagar förra veckan, men nu så är det 100% som gäller 😜

#7 - - Carro:

Det kommer nog bli jättebra med jobbet, lycka till! 😍

Svar: Tack! Ja, det hoppas jag :D
Maolion

#8 - - Bella:

Spännande! Lycka till😀

Svar: Tack! :D
Maolion

#9 - - ullie:

stort lycka till med jobb nu då

#10 - - Sarah:

Hoppas du kommer få jobba i skolan nu då :)

#11 - - Annelie:

Hoppas din önskningar går i uppfyllelse ❤️👍😉

#12 - - Josefin:

Det är alltid skönt att få in rutiner i vardagen igen! :D
Spännande med jobbet, hoppas dem ringer snart då.
Berätta gärna hur det gick på gymmet, har alltid undrat hur dem lägger upp sitt arbete och hur många timmar dem jobbar? 😍

Svar: På gymmet där jag går har de bemannat på eftermiddagar mellan 15.30-19.30 och sedan kör en person städ på förmiddagen! Sedan är instruktörerna där beroende på när deras pass ligger på för dagar och tider :)
Maolion

#13 - - Dixi Wonderland:

Spännande med jobbet :D

#14 - - Marielle:

Jag jobbade som vikarie inom barnomsorgen förut det var superkul!

#15 - - Sara Ekman:

Spännande, lycka till :D

#16 - - Yasmine:

Vad spännande att vara vikarie inom barnomsorgen/skola! :) Det har jag också varit i två år :) Kram

#17 - - enna:

Vad skönt att du skrivit in dig på vikariebanken :)

#18 - - Pauline Hurtig:

vad kul, lycka till :D

Svar: Tack! :D
Maolion

#19 - - Emelie Andersson :

Hoppas det går bra! :)

#20 - - Josäfin Andersson :

åh lycka till :D

Svar: Tack! :D
Maolion

#21 - - Jeanette:

Spännande med så mycket nytt :) Hoppas allt går bra!

#22 - - Angelica Wåhlin:

Woohoo, heja dig!

#23 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att du trivs riktigt, riktigt bra på vikariejobben! Och jag hoppas att du njuter ordentligt på gymmet också! Var ska du på skidresa i år? :D

Svar: Det kommer nog bli toppen :DJag ska till Sälen med min pojkväns familj!
Maolion

#24 - - elin:

Lycka till med jobbet!<3

Svar: Tack så mycket!
Maolion

#25 - - sarah:

fin kaländer

Svar: Tack så mycket!
Maolion

Upp