Vilken vecka..

... en rolig sådan!
 
     Jag har kommit igång och börjat jobba både på gymmet och jag har fått åka ut till olika skolor som vikarie, det har varit roligt! Så jag är redan inbokad på fler jobb, men på samma skolor. Det känns ju skönt att de är nöjda :D Men roligast är att jobba på gymmet... Så kul att träffa så många och få stå och tjöta med folk ♥  Förutom jobb har jag tränat fotboll, som alla andra veckor och vi har tränat inför en cup vi har i helgen! BIK-cupen nu på söndag, bor ni i närheten så DON'T MISS OUT! 
 
     En av veckans höjdpunkter hittills vart i tisdags, då fick jag ÄNTLIGEN mejl från ARCHELON om att allt vart inskickat, registrerat och klart inför min period som volontär. Jag fick allt bekräftat så jag åkte direkt till resebyrån här i stan och bokade flygbiljetter! Jag har vart lite stressad över detta eftersom det IDAG är 2 veckor tills jag åker! Jag har ju tänkt att "fan, det kommer vara pissdyrt när jag väl kan boka flygbiljetter..."   Kände hur det blev dyrare för varje dag som gick. MEN NEJ! Jag lyckades få tag i flygbiljetter för 2500-ish för både dit- och hemresan! Så himla skönt! Nu är det bara för mig att hitta någon som är sugen på att köra mig till Landvetter 3 på morgonen den 25 januari, men det löser sig nog ^^ Sedan ska jag lösa det så katten här får det bra under mina 5 veckor i Grekland. Antingen att hon får bo någon annanstans eller om någon kommer och bor här medans jag är borta, det får vi se. Bortsett från det så är det bara resten kvar, hahah.
 
     Men nu ska jag försöka ta mig in i duschen, jag vart en sväng på gymmet efter en dag tillsammans med en drös högstadieelever. Helgen blir lugn med kalajs för lillebror som fyller 18! Och futsalcupen på söndag såklart :D Ha en bra fredag och helg! 
 
PussHej♥
 
 
Grekland 2019, Livet | Archelon, Grekland, Havssköldpaddor, Hårt Jobb, Nytt | |
#1 - - Annika:

Trevligt med att resa.Önskar dig en trevlig helg.

#2 - - Josefin:

Så himla kul och skönt att veta att du ska åka och fått det viktigaste gjort! Härligt också att dem gillar din arbetsinsats så att du får mer jobb! Grattis :D

Svar: Tack så mycket :D
Maolion

#3 - - Jasmine:

Kul att flygbiljetterna äntligen är bokade!

Svar: Tack för din kommentar. :)

Kram

#4 - - Annie:

Härligt med Träningen! ,) Och så kul med resa<3

#5 - - Pauline Hurtig:

härligt! :)

#6 - - Sara:

Vad roligt med en härlig vecka :)

#7 - - Linnéa:

Härligt!
Jag är sååå sjukt avis på att du ska ut o resa 😋

#8 - - ullie:

ja så kul de är nöjda

ja har gått över ett halv år förra året på psykologen oh nu två ggr ska dit en gång till i vartfall o ja det hjälper prata av sej

#9 - - Matilda Berlin:

Men wow, wow, wow!! Så kul att höra!! STOR KRAM finaste <3

Svar: :D
Maolion

#10 - - Sara Ekman:

Härligt :D

#11 - - elin:

Kul att flygbiljetterna äntligen är bokade!<3

#12 - - Anita S :

Men så härligt :)

#13 - - NICOLE:

Men å vad roligt, det närmar sig! :D och så kul med jobben med!

#14 - - Ida - foto & häst:

Härligt att du hittade flygbiljetter för ett bra pris! Så roligt att det närmar sig :D

#15 - - Dixi Wonderland:

Grymt :D Hoppas att du får en jätte bra resa :D

#16 - - Yasmine:

Vad bra att du fick tag på så bra biljetter :D
Härligt med en lugn helg och lycka till på cupen!
Kram

#17 - - Amanda:

Kul att jobba på gym! :D

#18 - - Carro:

Men så mycket härligt! 😍

#19 - - enna:

Låter som du varit med om en massa härliga saker i veckan :) Skönt att det går så bra på jobbfronten

#20 - - Jeanette:

Vad roligt att du är inbokad på så mycket jobb :)

#21 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

GRATTIS till båda dina jobb och att det nu är KIRRAT! Heja diga :D

Svar: Tack så mycket :D
Maolion

#22 - - Heléna:

Så härliga bilder! Hoppas helgen blev riktigt bra med födelsedagsfirande och allt :D Kram <3

#23 - - Annelie:

Låter som bra helgplaner ❤️👍

#24 - - Angelica Wåhlin:

Vad kul att du kommit igång så bra med jobben :D

#25 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra måndag!<3

#26 - - MK:

Så kult at du er kommet i gang med jobben :-) Og virker som du trives :) Og så bra at du fikk tak i flybilletter som ikke var altfor dyre :) Håper du har hatt en fin helg <3

#27 - - Matilda Berlin:

Men guuu vad spännande!! Snacka om bra pris på biljetterna med =) Kram <3

Svar: Ja, verkligen toppen :D
Maolion

#28 - - Frida:

Tack, det gjorde det tack och lov inte :)

Åh vad kul med volontärresa! Vad är det du ska göra i Grekland? Har aldrig varit på en volontärresa men jag har besökt naturreservat för vilda orangutanger i Borneo och hjälpt till på reservat för elefanter som blivit räddade från turistattraktioner i Thailand. Väldigt känslosamt.

Svar: Men vad häftig upplevelse! I Grekland ska jag jobba som volontär på ett Rescue Center där man tar emot havssköldpaddor som hittats skadade eller sjuka. Där rehabiliteras dom och kan förhoppningsvis släppas ut i det vilda sedan :D
Maolion

#29 - - Bella:

Vad roligt att dom gillar dig så du får jobba :D!

Svar: Ja, verkligen :D
Maolion

#30 - - MALIN:

Vad roligt att flygbiljetterna är bokade :) Kram

#31 - - Louise:

Men grymt pris på biljetter och skönt att det bara är två veckor kvar! :D

#32 - - Softskin Anna:

Så himla spännande med volontärarbete! Skönt att ha biljetterna klara också. Spännande att få följa din resa!

#33 - - Josäfin Andersson :

men åh vad grymt!! :D

Upp