2 MÅNADER KVAR

Vad i helvete? Förlåt. Men det känns som om det var förra veckan jag skrev om att det var 3 månader tills jag åkte till Afrika, men nu har det gått en hel månad till?! Och jag kommer ingenstans vad det gäller förberedelserna känns det som.. Så har jag kommit igång och börjat jobba, fotbollen har dragit igång och lägenhetsjakten är verkligen igång när alla hyresbolag har kommit tillbaka från semestern. Det är kul med mycket att göra men ibland undrar jag om jag tar mig vatten över huvet lite för ofta. Haha, men det löser sig! Så fort jag sätter mig och planerar lite, styr upp saker och fixar till bara någon detalj så känns det genast mycket lättare!
 
Idag har jag faktiskt skrivit ut, skrivit under, skannat och mejlat iväg en begäran ur brottsregistret på engelska. Ett sånt behöver en när en ska åka till Zimbabwe och jobba. Har även gjort ännu en checklista på lite "tråkigare" saker, som att skriva ut lite dokument, läsa igenom all information samt försöka få en del att fastna och typ kolla igenom försäkringar inför detta eftersom det krävs speciella sådana när man jobbar utomlands & med vilda djur. Oooosv.
Jag har även fått låna en back packer-ryggsäck av en lagkompis till mig! Denna har varit på Jorden Runt-resa och nu ska den eventuellt med mig till Zimbabwe också! Den största ryggsäcken jag haft på mig i mitt liv. Tack igen, Sara! Detta är så himla snällt utav dig ♥
 
 PussHej♥
 
 
, Zimbabwe 2017 | |
#1 - - Sara:

Bättre den kommer till nytta än samlar damm ju 😍 Hihi, jag älskar den, och då är det ändå en liten variant, finns typ till 20kg till haha!

Svar: Jo, men det har du ju rätt i! Hahaha, SÅ mycket större? Oj jäklar :'D
Maolion

Upp