JAG HAR FYLLIT 20

TjenaHej! Fick bloggfeeling och fredagsfeeling, slutade precis jobbet och ska om en stund åka ner till sommarstugan i Stråken! Jag fyllde nämligen år i tisdags, den 1 augusti, så vi ska ner och fira miiiig idaaag; familjen, Emil&jag och lite släktingar ♥ Det blir mysigt! Jag har inte varit i stugan så mycket som jag hade önskat i år men jag har ju bara haft 2 veckors semester, varav en spenderades i Spanien.. Aaaaajaaa.

Min födelsedag vart bra i alla fall! I slutet av dagen summerade jag den tillsammans med en glad selfie på instagram såhär: Idag har jag firats med sång & nybakade scones till frukost, akut tandläkarbesök, lunch med min boyfriend & så guidade han mig under min premäir på systemet. Sen gos, kramar, presenter, tårta & till sist ett par glas vin efter en grym fotbollsträning! Man borde fylla 20 oftare!
Fast med en del emojis å grejer.
 
 
Min bästaste Anna & jag firade min födelsedag redan förra torsdagen med att åka upp på Ålleberg och äta glass, tjöta och öppna paket! Åsså åkte vi hennes familjs nya cabbe också, heeeeelt ok. Av henne fick jag en superfin dagbok, och meningen var att jag ska ha med den till Afrika för att ha den där och skriva i. Bästa bästa! Finaste var ju att hon köpte en jag verkligen ville ha. Jag har varit aktiv dagboksskrivare sedan 2004 ungefär och sedan 2011 har jag skrivit i Paperstyle's böcker, men jag har länge varit sugen på böcker från Paperblanks för de är ruskigt fina! Detta visste ju Anna, så jag fick en fiiiin bok från Paperblanks ♥ Är det något jag nördar så är det böcker, skrivböcker, pennor och annat pysselgrejs.. I loove
 
 Nu ska jag packa och åka! PussHej ♥
 
 
Livet | |
#1 - - Tess:

Grattis i efterskott! :)

Svar: Tack så mycket! 😊
Maolion

Upp