VI HAR FÅTT LÄGENHET

HalliHallå! Efter några månaders sökande har Emil och jag äntligen fått tag på en lägenhet! En myyycket bra sådan, som jag/vi verkligen tror att vi kommer trivas i. Vi var på två visningar nu denna veckan som var, den ena på tisdagen (den lägenheten tackade vi nej till, inge bra, inte alls bra..) och den andra på torsdagen. Den vi såg på torsdagen kände jag när jag klev innanför dörren att "Det här är bra.". Och den var typ för bra för att var sann, så jag trodde inte att vi skulle få den. Men sen på fredagsförmiddagen, igår alltså, ringde det när jag var på jobbet och när jag hörde att det var hyresvärden som ringde gick ju pulsen upp kan jag säga! Så vi fick komma ner till kontoren samma eftermiddag och skriva kontrakt! Den är vår (att hyra) och nycklarna får vi om redan 3 veckor! 1 september är den tillgänglig och det är en hel del som ska hinna fixas och köpas tills dess... Men det löser sig! :D
 
Vi ska bli sambos ♥
"Kan du inte skicka en glad selfie ihop med kontraktet?"
PussHej♥
 
Livet | |
Upp