3 MÅNADER KVAR

God morgon! Idag är det fredag, det är ca 1 vecka tills jag går på semester och åker till Spanien, 25 dagar tills jag fyller tjugo och 3 månader tills jag åker på min livs resa till Antelope Park i Zimbabwe! Nedräkning är kuligt.
 
Så, Zimbabwe. Den 7 oktober flyger jag från Stockholm till Harare, Zimbabwe och åker sedan vidare till Gweru för att spendera 6 veckor på Antelope Park. Där ska jag volontärarbeta och vara en del av deras projekt Lion Breeding! Det kommer bli helt fantastiskt eftersom jag har både velat åka till Afrika samt jobba med lejon så länge jag kan minnas. Ända sedan jag var en plutt som såg Lejonkungen på repeat och dregglade till afrikaprogrammen på AnimalPlanet. Längtan att få göra något sånt har värkt i hela bröstet och nu är det bara 3 månader kvar tills jag är där!
 
Jag ska försöka ta mig tid någon gång att skriva ner lite mer om projektet och även dela med mig av förberedelserna inför resan men först kommer här den senaste videon från Antelope Parks facebook där de delar med sig av hur den senaste månaden där sett ut! PussHej ♥
 
 
 
Resor, Zimbabwe 2017 | |
Upp