Dag 40

Precis hämtat ut min sista tvätt från the laundry ladies, börjar förbereda för hemgång på riktigt nu... Det har varit rätt lyxigt att bara kunna ska ihop sin skit och lämna det till någon annan så löser det sig. Speciellt när allt luktar elefantbajs eller halvruttet kött^^ 
(null)
(null)
Idag hade jag min sista promenix med elefanterna vilket var lite ledsamt. Men det var en bra elephant herding, vi tog lite family photos ihop med vårt lilla gäng ❤️ Och den stora hanen, Jecha som försöka sparka mig igår, försökte idag slå till mig med sin svans. Vi är inte bästisar. 
(null)
Seeeeen har jag suttit i och målat en tavla nästan hele dagen men den lägger jag inte upp bilder på, potentiell julklapp... Men den blev fin! Det tog hela tiden fram till lunch (och under 75% av den tiden var jag hungrig & trött & sur & allmänt förebannad. #hangry) och sen 2 timmar till! Men de sista 2 timmarna var jag glad & trevlig :) De har en aktivitet nu där en lokal konstnär vid namn Dani, 19 år gammal, kommer och skissar upp en bild åt dig och så visar hon hur man målar i typisk afrikansk stil-ish steg för steg! Det var cooolt!!
Och sen efter det hade vi en lion walk ❤️ Julia, Jonathan & Jag tog en bild ihop med en av the handlers, Max, för han är ledig i helgen och vi var tvugna att säga hejdå redan nu :( 
Jag har inte bilden än men den kommer grabbar.

PussHej❤️


, Zimbabwe 2017 | Afrika, Elefant, Konst, Lejon, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp