Slutspurten

Hej, nu har jag internet igen ❤️ 
Om en vecka är jag påväg hem, tänk att jag redan varit här i 5 veckor. Det är galet... Det känns som om jag kom hit bara härom dagen för tiden har gått så fort. Samtidigt känns det som om jag bott här en evighet för jag har gjort och varit med om så sjukt många saker. Och jag har lärt mig så himla mycket om lejon och Zimbabwe och det har varit skithäftigt. Meeeen samtidigt känns det så himla vardagligt, liksom att se lejon, elefanter, giraffer och zebror varje dag. Det är nog först när jag kommer hem jag kommer inse vad sjutton jag varit med om här ^^
 
Den här sista veckan kommer bli bra. Men idag äre bakisdag, typ den värsta i mitt liv men pizza och två filmer i the movieroom var en bra medicin. Nu startade vi precis en tredje. Slö dag idag, grabbar.. 
(null)
(null)
(null)
PussHej ❤️
 
 
, Zimbabwe 2017 | Afrika, Lejon, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp