6 dagar kvar..?

Nu hörni.. Nu är det inte långt kvar! Om 6 dagar åker jag till Gweru i Zimbabwe.. Hur sjukt är inte det? Jag har planerat detta och pratat och det och förberett mig som om jag kommer vara borta i flera år ungefär eller aldrig komma hem igen, men jag ska ju "bara" vara borta i 6 veckor. Men vad tusan, detta har jag drömt om sedan jag var liten och jag har aaaaldrig åkt iväg själv på det här sättet så det är ju typ det största som har hänt mig hittills. GALET.
 
Jag tror att jag är redo nu. Jag har äntligen fått hem mitt utdrag från polisregistret, det har vart en rejäl stressfaktor för mig att det strulat så.. Nu är det väl bara att köpa in hygienartiklar så jag klarar mig och packa, sen kan jag åka! Just nu sitter jag vid köksbordet och har skrivit färdigt min packningslista, tror jag. Så i veckan blir det packande och velande om vad som ska ligga i vilket väska I guess. Haha, jag går runt och är konstant trött, för att jag är så spänd antar jag. Men jag sitter sällan still för det finns verkligen alltid något att göra! Och om jag sitter still kan jag inte riktigt slappna av för då får jag ju inget gjort. Men snart åker jag, snart slipper jag alla måsten och plikter som finns här hemma i 6 VECKOR.
 
Lördagen den 7 oktober åker jag från tågstationen här i Falköping kl 10.56. Då åker jag upp till Stockholm, för jag flyger från Arlanda. Sen om allt går som planerat landar jag i Harare, Zimbabwe kl 12.30 den 8 oktober. Där kommer jag bli upphämtad av någon från Antelope Park och så åker vi bil dit. OM EN VECKA ÄR JAG FRAMME!
 
PussHej ♥
 
Livet, Zimbabwe 2017 | Afrika, Resa, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp