Äntligen framme!

Godmorgon! Jag ligger i min säng i mitt rum inne på volontärområdet. JAG ÄR FRAMME!! Det har varit en lång resa med mycket sittande och trots att jag haft all tid i världen att sova har det varit skitsvårt.. så när vi kom fram till parken igårkväll var jag huuur trött som helst. 


Såfort jag landade i Zimbabwe hann jag knappt kliva ur planet innan jag hittade 2 svenska tjejer som också skulle till AP. Och efter en liten stund hittade vi två svenskar till. Sammanlagt var vi 6 svenska, 1 från Australien och 1 från USA som hämtades upp samtidigt och åkte den minst 4 timmar långa bilresan till parken. Där i bilen lyckades jag faktiskt sova lite!

Vi blev mottagna på AP av Rosa, hon som är volontäransvarig och även jobbar på lejonprojektet. Vi fick nycklarna till våra rum sen fick vi en liiten rundtur för att överleva kvällen och efter det så åt vi. Alla som man träffat här (inte så många än iförsej, men ändå) är så himla välkomnande! Vi blev direkt inbjudna till volontärernas filmkväll de skulle ha och de fick liksom in en i gänget med en gång. Så det känns bra! Och nu har jag fått sova en heeeel natt. Underbart! 

Och idag ska jag få gå på min första Lion Walk! I'M SO EXCITED ❤️

PussHej❤️


 

Resor, Zimbabwe 2017 | Afrika, Flyg, Resa, Volontär, Zimbabwe | |
Upp