@Arlanda

TjenaHej! Efter en dag av resande bara inom Sverige så sitter jag nu här på Arlanda och har äntligen fått ta min efterlängtade "flygcider"♥ Att resa själv har hittills varit ganska spännande. Jag har känt mig så himla lost, jag har vart lite vilse på stora centralstationen i Stockholm och jag har fått packa om mina väskor en gång för jag hade inte koll på att jag fick checka in 2 tunga väskor. Hallelujah, bara en liiiten ryggsäck att släpa runt på nu! :D
 
Innan jag klev på tåget förut fick jag ett kuvert av mina föräldrar som jag skulle "öppna senare".. Så det gjorde jag nu precis nyss och det var superfint! Jag fick ett roligt kort och innuti fanns choklad (den är slut nu.) och fin text skriven! Jag blev alldeles tårögd. Jag har dom bästa föräldrarna man kan tänka sig, alltid så himla stöttande, motiverande och uppmuntrande!
 
 
Men aja, nu lyfter mitt plan om en timme. Så I'll see you in Addis Abeba, kanske, om jag får internet.
PussHej!♥
 
, Zimbabwe 2017 | Flyg, Resa, Zimbabwe | |
#1 - - ullie:

vilket gulligt kort. då önskar ja en bra resa o hoppas allt går bra kram kram

Svar: Tack så mycket!! 😁
Maolion

Upp