Dag 20 - Skitväder...

HejHopp! Idag är det lördag och idag är det kallt. Vi har gått från ett 40 grader Vic Falls till ett 13 grader AP på väldigt kort tid. Här gick det från 37 till 13 på 1 1/2 dag och inatt var det en sån åskstorm så elen är inte riktigt med oss idag. Så idag har jag gått runt med blåa läppar och så mycket kläder jag kan (inte så jättemycket eftersom jag har packat för Afrikas sommar..). Som tur var är det lördag så vi får göra lite vad vi vill, jag hade morgonen ledigt, frukost och sen åkte jag in till stan för att handla och hälsa på på barnhemmet vi åker till ibland ❤️  (null)
(null)
När vi kom hem från Mkoba (staden) åt vi lunch och sen slängde jag mig i sängen och bäddade ner mig för jag frös så jag var blå om mina läppar ^^ Så jag och några andra hängde inne i vårt rum och pratade rätt länge och tillslut somnade jag & sov i 2,5h. Nu sitter vi i baren och community-volontärerna rättar prov som de haft på skolan de undervisar på. Det är fantastiskt roligt att läsa, dels för att de är barn som skrivit (det är alltid kul ju) och dels för att engelskan är lite sisådär. Men de är fortfarande väldigt duktiga! (null)
Nu ska jag, Cathrine & Therese ner till köket och göra varm choklad! PussHej❤️



, Zimbabwe 2017 | Barnhem, Regn, Zimbabwe | |
#1 - - Anonym:

❤️🤗

Upp