Dag 21 - HALVLEK

Hahaha, kan någon liksom ta in att jag redan varit här i 3 veckor? Det kan inte jag i alla fall.. För 3 veckor sedan väntade jag på flyget till Harare från Addis Abeba och om 3 veckor har gör jag mig redo att åka eller så har jag redan åkt till flygplatsen i Harare. Det är heeeelt sjukt?! Visst försöker vi alla att tänka så lite på vår hemfärd som möjligt men det är svårt, speciellt när folk som vi kommit väldigt nära börjar åka hem. Förra helgen åkte Line hem, en tjej jag hann fästa mig väldigt mycket till. Idag åker Hetty & Cathrine hem, det kommer bli ett gråtkalas... Imorgon åker fler hem och nästa helg åker nästan alla av de som jag umgås med hem. Jag är så glad att jag kom hit samtidigt som och stannar lika länge som Julia & Jonathan, då har vi alltid varandra om det är så att de nya volontärerna inte är någon kul. Hahah^^ 

För övrigt är det söndag, bakisdag, lediga idag och om några minuter ska vi till frukosten (pannkakoooor<3) och sen ska vi väl bara chilla (och vara ledsna) resten av dagen! Det är fortfarande kallt, blir högst 15 grader idag.. Så filmmys är nog på agendan idag också! 

En bild från när vi gjorde leksaker till lejonen härom dagen! Vi lyckades inte ha en halloweenfest igår due to elektriciteten men vi gjorde i alla fall en pumpa av hö och elefantbajs ;)
(null)
PussHej ❤️



, Zimbabwe 2017 | Afrika, Avsked, Halloween, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp