Nu har dom åkt..

Nu har vi haft en förmiddag med avsked och tårar, sen Hetty & Cathrine åkte har alla legat och sovit eller bah gjort ingenting, vart nere (kanske lite pga bakis också, men mest pga depp). Vi var en hel hög med folk som samlades där de skulle bli upphämtade och vi kramades i evigheter och var ledsna, tillslut fick Rosa tvinga in dom i bilen så de kunde komma iväg..^^ 
Sååå såhär såg vår morgon ut: 
(null)
(null)
(null)
Jag har svårt att greppa att vi ska gå igenom detta imorgon också. Och helgen efter det OCH helgen efter det och helgen efter det är det min tur?! 

Jag var ute och sprang och körde en liten mini workout för att tänka på annat och även få upp värmen. Men när jag kom tillbaka och skulle duscha fanns det inget varmvatten så fryser gör jag fortfarande :) 
Nu ska vi i alla fall snart käka söndagslunch och sen ha filmmys och bara chilla, vara nära och försöka bli varma och uppiggade igen! 

PussHej!❤️

 

, Zimbabwe 2017 | Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp