NU HAR VI FLYTTAT IN

Nu är vi sambos! I fredags var Emil och hämtade ut nycklarna till vår lägenhet och sedan dess har vi levt i ett kaos.. Haha, men det har gått bra! Som tur är har vi underbara familjer som har hjälpt till att köpa, köra, bära och bygga möbler, satt upp lampor, borrat här och var och kommit med tips och råd ♥ Och så är jag stolt över oss, Emil & mig, som helt plötsligt gått och skaffat så himla många vuxenpoäng. Det är vårt eget hem, vår fiiiina lilla lägenhet! Jag är supernöjd! Lägenheten är en trea, läget är bra med nära till centrum och vi bor granne med mina kusiner ♥, den är rymlig med stooora fönster och eftersom den renoverades 2015 är den väldigt fräsch. Me like ♥
 
Här är några bilder for now, får dela med mig av mer när det inte står lådor och skräp överallt...
 
PussHej ♥
 
Livet | Flytt, Lägenhet, Ny lägenhet | |
#1 - - Alexsandra:

Både kul och stressigt att flytta, flyttade som höggravid (hade bf 8 dagar efter att flyttlasten gått) förra året. Tar lite tid att komma på plats, men oj så kul att inreda. Delar med mig av mycket bilder från vårt hem och tips på att få ett personligt hem. Kulörerna i mitt hem är grått, vitt och svart :).

Svar: Oj, ja då kan jag tänka mig att det vart väldigt stressigt för dig! Och tack för tipset, ska gå in och kika lite tänkte jag ;)
Maolion

Upp