Två dagar kvar

Godmorgon!
     Idag är det fredag och nu är det bara 2 dagar kvar tills vi åker hem till Sverige igen! Vi åker härifrån riktigt tidigt på söndagmorgon och pga mellanlandning och att vi flyger upp till Stockholm så är jag inte hemma-hemma förrän typ 22 på kvällen... Men först ska vi njuta här i hela 2 dagar till!
     I onsdags fyllde jag 21! Jag firades av tjejerna med födelsedagssång på spanska, bubbel, chokladkaka och en present i form av kompisarmband. Så nu har vi alla 4 var sitt och de köpte även ett till Elin, som är där hemma ♥ CUTE. Dagen spenderades på stranden, fett gött. Och så käkade vi toast på lunchstället på stranden där vi vart ett par gånger innan, smidigt. På kvällen sen fick jag välja resturang, då käkade vi på ett indiskt ställe. Riktigt gott var det! Efter det drog vi hem (eller först blev vi indragna på en bar för gratis shots, men sen gick vi hem) och förkrökade lite på balkongen med musik och lek och dans å så. KULIGT! Närmare 12 drog vi ut, vart hemma igen runt 3 och dagen efter spenderade jag större delen av på hotellrummet :) Det var först sent på eftermiddagen igår som jag hängde med tjejerna ner till stranden. Men det var en BRA KVÄLL. Vi hade kul! 
 
     Innan vi åkte hit så hade Elin googlade lite och sett att Albufeira hade ett bra uteliv, det bästa på hela Algarvekusten. "FETT!" Tänkte vi. Men nu när vi är här så har vi insett att det här är ungefär som svenskarnas Aiya Napa, fast för Holländare.. Hahah! Det var vi inte riktigt beredda på. Men vi har vart med om en hel del kul i alla fall! ^^
PUSSHEJ♥
Resor | Albufeira, Bakis, Fest, Portugal, Resa, Semster | |
#1 - - Johanna Utterberg:

Grattis i efterskott!! :)

Svar: Tack så mycket :D
Maolion

#2 - - Emma Engström:

Skönt att komma hem snart, hoppas hemresan går jättebra! Grattis i efterskott fina, kram!

Svar: Tack så mycket :DKram!
Maolion

Upp