Kanske resten av lägenheten också?

God Kväll!
     Jag har ju faktiskt blivit nästan klar med det mesta andra i lägeneten också! Det enda som fattas här och var är lampor och lite saker på väggarna.. Men här är i alla fall en tour i mitt lilla badrum. Haha, trevligt.. Det har ändrats en del där inne sedan jag flyttade in, precis som det ändrats saker i alla andra delar av lägenheten. Jag råkade tacka Ja till tvättmaskin och torktumlare när jag fick tag i det här nya hemmet. Jag insåg efter bara några dagar att det ju egentligen vart rätt onödigt pga jag bor själv, jag bor på första våning (inte långt ifrån tvättstugan med andra ord) och det skulle bara ta plats i mitt pyttelilla badrum... Och dra mer el. Men när jag väl hörde av mig om det vart grejerna tydligen redan beställda och det vart tillagt pengar på hyran för det, så det fick bli maskin & tumlare ändå. Sen kom ingen och installerade grejerna förrän jag hade bott här i över två månader och även vart tvungen att PÅMINNA hyresvärden om det... Lite irriterande. Men de ska dra av lite på nästa hyra så deeeeet är väl ändå en liten tröst. Och så är det faktiskt ganska skönt att kunna tvätta precis när jag vill :)
 
     Så där inne sitter jag och min inneboende Molly och kissar i kors :) Najs. Ahne, men det är ett ljust och fint och fräscht badrum, jag e nöjd. Molly med. Jag har även smygit in en liten souvenir från Zimbabwe och ställt på handfatet. När vi var i Victoria Falls besökte vi en marknad där hur många människor som helst jobbade och sålde krims krams. Jag vet inte hur mycket jag köpte egentligen... och allting var ju tvunget att ställas upp någonstans! (eller ges bort :)) Så där har jag en fin liten "smyckesskål". Och armbandet med texten "MURUNGU" är köpt på ett barnhem vi besökte drygt varannan vecka i Mkoba, Zimbabwe. Jag köpte några stycken för att stötta hemmet, men gav bort dom till några nära och kära när jag kom hem :) Murungu betyder Vit Person och vi Murungus var väldigt spännande att titta på där mitt i Afrika. De gånger det kom lokala besökare till parken var det lika viktigt att få bilder tillsammans med oss vita volontärer som med lejonen ungefär. 
PussHej ♥
 
 
 
Livet | Badrum, Ny lägenhet, Souvenir | |
#1 - - Heléna:

Så skönt med egen tvättmaskin och tumlare! Visst tar det plats, men så skönt att slippa krångla med tvättider :D Så fin smyckesskålen är :D Hoppas du får en riktigt fin helg! Kram <3

#2 - - Carolina:

Fint! Roligt att kunna göra fint i sitt badrum :D själv hade jag älskat att få ha torktumlare och tvättmaskin :D

#3 - - Sarah:

Skönt att du typ e klar :)

#4 - - Sara Ekman:

Skönt ändå att kunna tvätta precis när du vill! :)

#5 - - Alice Lindström:

Vad fint!

#6 - - Emma Engström:

Så härligt att ha det ljust och fräscht! :D

#7 - - MALIN:

Vad fint ni har det! Kram

#8 - - My Nordqvist:

Skönt ändå med tvättmaskin och tumlare även fast det kan kännas lite onödigt. Som du sa, man kan tvätta när man vill istället för att boka tider som man ska passa :)

Svar: Ja, det är ganska skönt att kunna slänga i en maskin innan en åker till jobbet eller går och lägger sig! Ingen stress :)
Maolion

#9 - - Johanna Utterberg:

Vilket fint badrum, skönt med tvättmaskin :)

Svar: Ja, det har sina för- och nackdelar! Men oftast känns det väl mest positivt! ^^
Maolion

#10 - - elin:

Så fint!<3

#11 - - Amanda Persson:

oj vad fint ni har det :)

#12 - - Ronja Therese:

Jättefin liten skål! Och perfekt att ha smycken i ju!

Svar: Tack, och ja verkligen!
Maolion

#13 - - Ida - foto & häst:

Ser riktigt fint ut!! :)

#14 - - Pauline Hurtig:

fint :)

Upp