Ny Vecka - Ny Smoothie!

Godmorgon allesammans!
 
     Nu är det ju jordgubbssäsong och jag brukar varje sommar åka och plocka jordgubbar tillsammans med min mamma en eller två gånger ungefär. Hon syltar och saftar och gör milkshakes och smoothies och kräm och allt möjligt, men jag har inte kommit längre än smoothies ^^ Haha, så jag brukar inte plocka så mycket. Sedan fryser jag in en massa jordgubbar och glömmer att dom finns där. Jag använder inte så mycket heller, smoothien idag är gjord av jordgubbar vi plockade FÖRRA året. Men efter denna kanske det kommer att gå åt lite mer, för satan vad god den var!
 
2 dl havremjölk
1 banan
5 st stora björnbär
2 - 3 dl jordgubbar 
(beroende på hur mycket jordgubbssmak en vill ha)
     Den här smoothien smakade inte alls så mycket banan, det är ett stort plus från min sida, har ju lite svårt med det där ^^ Haha, men men. Jag är nöjd! Ha en superbra dag, så hörs vi!
 
PussHej! ♥
 
 
Livet | Smoothie | |
#1 - - Eva`s blogg:

mumma med sånt på sommaren :)

#2 - - NICOLE:

Bästa som finns ju😀

#3 - - Petra Olsson:

Åh så svalkande gott sommartid,kram

#4 - - Yasmine:

Detta låter sååå gott! :D Mums! Kram

#5 - - Amanda Sofi:

Men såå gott!

#6 - - Ida - foto & häst:

Men åhh så gott!! :'D

#7 - - Johanna Utterberg:

Åh så gott, älskar smoothies!! :D

#8 - - Alice:

Så himla gott, älskar jordgubbar! <3

#9 - - Jasmine:

Mums, smoothie är vardagslyx!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

#10 - - Sarah:

åh det där ser gött ut

#11 - - Carro:

Åh vad gott! 😍

#12 - - Frida:

Ja det var riktigt mysigt :)
åh vad gott! Älskar jordgubbar i smoothies, Tycker de ger så himla god smak

#13 - - Matilda Berlin:

Men alltså GUUUU vad gott!! Mums, mums, mums!! kram <3

#14 - - cassandra gigel:

åh smarrigt :D
sv; jaa jättebra film :D

#15 - - Tess:

Asså HAVREMJÖLK<3 gör allting godare! :D

#16 - - Sara:

Så gott med smoothie :)

#17 - - Hilma Eklund:

Gud vilken fräsch och somrig smoothie! Måste skaffa mig en blender så jag också kan göra sånt här :D Ha en fin söndag finaste du, kram! <3

#18 - - hanna:

mmmm vad gott :D

#19 - - Angelica Wåhlin:

Men gud, vad god den ser ut!!

#20 - - Linnea :

Gott med smoothie :)

#21 - - Heléna:

Mums så gott! Hoppas du får en fin fortsättning på veckan :D Kram <3

#22 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

mums vad gott det såg ut!!

Jag har varit lite frånvarande ett tag och det har inte gått att komma åt min blogg men nu är jag igång igen men ligger nu hos en ny portal så in och kika på min nya blogg(min egna domän kommer snart vara igång men kör på nya bloggadressen så länge) :D

#23 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh såg supergott ut :) Tack så mycket för tipset. Jag älskar smoothies!

Upp