Besök på blodcentralen under en hektisk vecka..

Halli Hallå!
 
     Det är tisdag och det är fullt ös. Igår jobbade jag hela dagen från 9:00 till 19:15 på två olika jobb, onsdag och torsdag är likadana och på fredag är det student för hela slanten! Men idag jobbar jag "bara" på gymmet på eftermiddagen och jag hade förmiddagen ledig. Så jag lyckades klämma in dels ett telefonmöte där, jag har städat en massa, lagat mat och jag har varit och lämnat blod på blodcentralen. Känns alltid så gött efteråt, åh vad jag är glad att jag kan göra det här! 
 
→ Vill du också ge blod? KLICKA HÄR! ←
Från min instagram @maoliion↑
 
Nu efter jobbet ska jag en sväng till min mamma och sen är det direkt hem igen för att sova och ladda för resten av veckan! Imorgon är det jobb 9:00-14:00 på Ekehagen. Sedan 15:00-19:00 på gymmet. Och efter det är det raka vägen ut till Vartofta för att hinna liiiite fotboll kanske. Det blir bra!
 
PussHej ♥
 
 
Livet | Blodcentralen, Bloddonation, Blodgivare | |
#1 - - Amanda Sofi:

Låter som en effektiv dag!

#2 - - Julia Svensson:

Åh så effektiv och härlig dag!!

#3 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Härligt att du är blodgivare. Har tänkt att jag också borde bli det!

#4 - - Matilda Berlin:

Du är ju så grym som gör det!! Ville också bli blodgivare, men hade för låga järnvärden tydligen. Så tack för att du gör det när inte jag kan! KRAM fina <3

Svar: Oj, är det så dåliga? Mina järnvärden har också varit sämre i perioder men de har med lite hjälp gott upp och nu går det superbra att ge blod! Men alla har det ju olika med hur det där fungerar! <3
Maolion

#5 - - Kajsa- Stina:

Åh så grym du är, blir rädd för minsta lilla spruta så och blod och sjukhus är inte något för mig, you go girl! :)

#6 - - enna:

Låter som en väldigt fartfylld dag :)

#7 - - Janie Lindahl:

Bra initiativ av dig att lämna blod, behövs verkligen och räddar liv ❤️ Hoppas du får en fin onsdagskväll, stor kram 🥰

#8 - - Emma Engström:

Åh det låter verkligen som att du har fullt upp med jobb, men slit inte ut dig! <3

#9 - - Pauline Hurtig:

vad bra att du är blodgivare!

#10 - - Yasmine:

Kanske går och försöker ge blod idag. Försöker pga att förra gången hade jag för lågt järnvärde och jag har inte försökt få upp det sedan senast heller... Bad I know...! Kram

Svar: Men wow, fantastiskt ju! :D Om det visar sig att du fortfarande har lågt blodvärde kanske du får tabletter för det! :) LYCKA TILL
Maolion

Upp