Vi har sprungit COLOR OBSTACLE RUSH

Halli Hallå!
 
     9:00 åkte vi hemifrån; Anna, Elin, Elin och jag (Matilda kom sen... vår skoltjej som hade tenta i morse) mot Jönköping och Color Obstacle Rush! Förstår ni hur KUL det var? Vi kom till Jönköping, det var folk överallt och efter en bra stund i kö fick vi ut vår pulverfärg, armband och våra T-shirtar. Så jävla najs! Vi blev så fina allihop :D Vi skulle starta loppet någonstans mellan 12:00 - 12:30 och innan det var det gemensam uppvärmning, alla vi som skulle springa den omgången. Sedan ställde vi upp i kö för att sedan släppas ut i första hindret! 
 
     Det var färg, stora uppblåsbara hinder och skum överallt. Det var så jäävla kul! 5 kilometer långt var det hela vägen runt, vilket var precis lagom och alltså vi gick ju en hel del också, det var rätt gött att umgås och tjöta lite. Men vi var så övertaggade och hype så när vi väl såg ett hinder vare ju spring dit, haha. Vissa hinder var det färgsprutor vid så vi blev färgglada och fina. Loppet var i Knektaparken i centrala Jönköping och det var ju superfint där, så även när det var längre uppehåll av hinder var det riktigt najs att springa där. 
 
     Sen kom vi fram till mål, vi blev totalt dränkta i färg under sista hindret och när vi kom ut från det stod det fotograf där och folk med medaljer och vi var så nöjda och taggade! Hahah. Vi sprang och bad folk fota oss när vi kastade färg och sen var det färghav ihop med en DJ som körde på scen och så, så jävla kul! Efter en liten stunds dansande började det regna lätt. Det hade ju vart SÅ fint väder hela förmiddagen, men där kom lite regn och det eskalerade bara. Till slut sprang vi ut från parken, mot bilarna, vi skyndade oss att plocka ut alla ombyten och sedan sökte vi upp en liiiten fläck tak att stå under. KAOS. Vi hade tänkt käka något på vägen hem men vi var alldeles dyngsura så vi ville bara hem. Och väl i bilen, när allt adrenalin lagt sig (vi var ju ändå pisstaggade i typ 3h) så blev vi så jävla trötta. Vi dog. 
 
     När jag kom hem var jag så jävla trött, jag hoppade in i duschen för jag hade färg ta mig fan överallt... sedan käkade jag och däckade i en och en halv timme. När jag vaknade kändes det som det var dagen efter, jag hade sovit så jävla tungt, hahaha.
 
Nu ska jag chilla hemma resten av kvällen, kanske köpa lite glass och mysa med :)
PUSSHEJ ♥
 
 
Livet | COLOR OBSTACLE RUSH | |
#1 - - Josephine:

Det verkar ju helkul! :-) Något som ni kommer att göra nästa år med? :-) Friskis och Svettis möter Djiwali. :-)

Svar: hahaha, exakt så!!
Ja, vi tjejer har bestämt att detta är en tradition från och med nu :D
Maolion

#2 - - Kajsa-Stina:

Va roligt ni ser ut att ha det! Härligt med lite extra färg! :)

Svar: Ja, det var verkligen hur kul som helst :D
Maolion

#3 - - Matilda Berlin:

Nämen guuu vad kul!! Det måste jag verkligen också ta och göra nån gång =) Kram <3

Svar: Ja, det tycker jag verkligen :D
Maolion

#4 - - Sara:

Åh vad roligt :)

#5 - - Emma Engström:

Nämen alltså ÅH vad roligt att ha gjort, skulle vara himla kul att göra det själv! :D <3

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra, för det var superkul :D
Maolion

#6 - - enna:

Så duktigt du är! Själv hade jag aldrig gjort det :)

Svar: Haha, det är väldigt "chill" med tanke på att det inte är så långt och man kan lika gärna gå hela rundan om man vill! Så bara för upplevelsens skull tycker jag det är något att testa :D
Maolion

#7 - - Celine:

Men HUR kul?!

Svar: Det var SVINKUL!
Maolion

#8 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Så bra jobbat :D. Samt så kul det låter :D

Svar: Det var det verkligen :D
Maolion

#9 - - Amanda Sofi:

Men såå roligt alltså!

#10 - - Carolina:

Men åh vad roligt! Verkligen en rolig upplevelse :D ♥

#11 - - Johanna Utterberg:

Nämen åh så roligt!! :D

#12 - - Ida - foto & häst:

Men åh så underbart roligt!! Himla härliga bilder :D

Svar: Det var verkligen superkul! Och tack så mycket, det var väldigt fotovänligt! ;)
Maolion

#13 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Så jäkla roligt lopp, sprang det men ett gäng från mitt jobb för ett par år sedan! :)

Svar: Ja, SKITKUL
Maolion

#14 - - Flisan:

sv: ja den e sjukt bra :D

så himla härliga bilder :D

#15 - - Yasmine:

Så roligt! Det vill jag testa någon gång :D Kram

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra :D
Maolion

Upp