Hemma igen!

HalliHallå!
 
Hemresa gick bra, nu är jag hemma och jag & min mage mår mycket bättre än för en vecka sedan!! Haha. Det är så sjukt för även fast jag har vart borta i över en månad och fått uppleva så sjukt mycket under den tiden såååå var det som om inget hade hänt när jag väl kom hem igen. Allt var som vanligt, min lägenhet såg likadan ut och alla människor i mitt liv fanns kvar och såg ut precis som innan jag åkte. Jag har liksom inte missat någonting medans jag var iväg och samlade på mig massa andra coola erfarenheter! Jag är nöjd!!
 
När jag kom fram till Landvetter så hämtades jag upp av min mamma och min lillebror Hannes. Glädjetårar vart det ♥ Vi käkade McDonalds och handlade, sedan fikade vi hos farmor och farfar och som jag hämtade min bil som stått hos dom medans jag var borta. Sen åkte jag hem en snabbis till lägenheten, lämnade ett par grejer och så åkte jag hem till Emil ♥ Vi såg på ett par filmer och käkade kinamat, myyyyys! Under natten började min mage strula igen men den var i lagom bra form till måndagskvällen då jag återvände till fotbollsplanen! Under måndagen ägnade jag mycket tid åt att komma iordning här hemma och sedan hämtadde jag också min kissemiss, som bott hos pappa medans jag var borta. Trots magproblem var det med andra ord två bra första dagar hemma! 
 
Så förra veckan var jag från början igång ordentligt igen med träning och jag har fått några vikariejobb. Skönt att börja få tillbaka mina rutiner! Skönt att ha ett kylskåp helt för mig själv. Och skönt att kunna träffa mina nära och kära precis när jag vill igen ♥
 
PussHej
 
 
Grekland 2019 | ARCHELON, Flyg, Hemkomst | |
#1 - - Johanna:

Så skönt magen blivit bättre! :)

Skyltsöndag går ut på att man varje upp skyltar man hittat under veckan :) Det är mest en rolig grej, det finns många kul skyltar om man bara tittar sig omkring :)

#2 - - Saga:

Hoppas du får en fin måndag fina du<3

#3 - - Sara Ekman:

Så härligt <3

#4 - - Ida - foto & häst:

Så härligt att ha kommit hem och så bra att magen blivit bättre sen du kom hem! Var samma när jag kom hem från Mexico haha :')

#5 - - Heléna:

Skönt att det har gått bra att komma in i gamla vanor igen sedan du kom hem 😊 Hoppas magen håller sig snäll nu 🙏 Ha en riktigt fin fortsättning på veckan fina du! Kramar 💖

#6 - - Celine:

Inget slår ju känslan när man får se sin familj <333 Jag sa just hejdå till min :'(

#7 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Visst är det ändå lite så att borta bra men hemma bäst :). Man trivs borta men när man kommer hem, är det alltid hemma :)

#8 - - Josephine:

Välkommen hem igen. :-) Vad tycker du var det bästa och det värsta med att ta hand om sköldpaddorna? :-)

#9 - - Emma Engström:

Åh kan tänka mig att det blev en tår eller två när du kom hem :'D Välkommen hem fina du! <3

#10 - - Carolina:

Skönt att vara hemma igen, trotts att det verkade som om du har haft det väldigt trevligt och samlat på dig ny erfarenhet! :D

#11 - - Sara:

Skönt att du är hemma och mår bättre! Men vilken upplevelse du har varit med om :)

#12 - - Yasmine:

Borta är väldigt bra men hemma är alltid bäst! Kramar

#13 - - Amanda Sofi:

Så skönt att du mår bättre!

#14 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Skönt att det känns bra att vara hemma och att du mår bättre.

#15 - - Tess:

Verkligen en massa nya coola erfarenheter! Imponerande av dig! :D

Upp