Nu är jag påväg hem!

HEJ!
 
Det är mitt i natten och jag sitter i skrivande stund på flygplatsen i Grekland. Mitt flyg går 6.00 mot München, jag byter där flyg och är sedan framme i Sverige vid 11:30 ungefär! Snart är jag hemma, hörni! Åh, det ska bli så skönt.. Speciellt nu när jag lyckats krascha min mage på riktigt och inte kunnat äta på snart ett dygn. Vill bara hem och lägga mig i soffan...
 
Min sista dag på projektet började bra! Solen har visat sig nu de senaste dagarna och vi har kunnat jobba i T-shirt! Alla var på bra humör och vi jobbade på! Sedan från ingenstans började jag må illa, magen började krampa och ah, andra najsiga symptom :) MEN jag lyckades ändå ta tag i kragen och baka lite! Jag hade som mål att bjuda på riktig fika innan jag åkte så det gjorde jag! Köpte Oreo's, och vispgrädde sedan bakade jag en kladdkaka som vi åt allihopa tillsammans när allt jobb var färdigt!
De andra volontärerna skrev i min dagbok och att säga Hejdå kändes jättekonstigt. Men samtidigt skönt för det innebär att jag snart får träffa alla mina vänner och min famiiiilj och min pojkvääään. Jag är taggad!
 
Med inget mer än lite citronvatten i min mage ska jag 
nu snart ta mig genom säkerhetskontrollen. Men, ahne. 
Bordar ju först om en timme... Aja! 
PussHej ♥
 
 
Grekland 2019 | ARCHELON, Volontär, Volontärarbete | |
#1 - - Matilda Berlin:

Hoppas resan går bra hjärtat!! STOR KRAM <3

#2 - - Josephine:

Blä magstrul är inget kul! men så bra att du orkade med att fullfölja dina planer! :-) och fantastiskt roligt att ha fått följa ditt arbete med sköldpaddorna. StorT Tack! *hjärta*

#3 - - Emma Engström:

Inte superkul med magen, men skönt att du orkade med att göra det du tänkt! Kul att det blev en svensk fina :D Kram

#4 - - Carolina:

Låter som en trevlig sista dag och skönt att du äntligen är på väg hem! Hoppas att du får vila magen ordentligt när du kommer hem :)

#5 - - Johanna:

Hoppas hemresan gick bra och att magen blir bättre nu när du är hemma :)

#6 - - Yasmine:

Hoppas hemresan gick bra och att magen mår bättre nu! Stor kram

#7 - - Ida - foto & häst:

Så jobbigt med magen men så skönt att du nu är hemma! Låter som att du har haft en superbra resa :D

#8 - - Ida - foto & häst:

Så jobbigt med magen men så skönt att du nu är hemma! Låter som att du har haft en superbra resa :D

#9 - - Sara Ekman:

Hoppas hemresan går bra o att magen blir bättre <3

#10 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Kakan låter jättegod :). Välkommen till Sverige :). Hoppas du möttes av ganska fint väder i alla fall.

Tråkigt med din mage, är det matförgiftning? :(

#11 - - Amanda:

Hoppas hemresan gick bra! :)

#12 - - Amanda Sofi:

Hoppas hemresan gick bra!

#13 - - MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Hoppas resan hem gått bra <3

#14 - - Heléna:

Hoppas resan hem gick bra och att du mår bra nu! Så gott med kladdkaka!!! Hoppas du får en helt underbar helg fina du! Kramar 💖

#15 - - Tess:

Vilken känsla att få komma hem till alla igen! :D

#16 - - Sara:

Hoppas magen blir bättre så fort du kommer hem :)

Upp