First day of school

Godmorgon
 
     Idag är det torsdag och det är barnens första dag i skolan efter sommarlovet! För allra yngsta barnet i familjen är det till och med hennes första skoldag någonsin, så det är en spännande dag. För mig innebär detta att jag äntligen kommer kunna se en ordentlig rutin och ett mönster under mina dagar, haha. Hittills, när barnen har varit lediga, så har allting varit lite luddigt gällande aktiviteter och rutiner, men nu är det väldigt noga med vad och när allt händer under dagen och då blir det också lite lättare för mig att hitta min plats. 
 
     Så just nu sitter jag på uteplatsen, i solen och dricker en smoothie till frukost. För knappt en timme sedan åkte mamman och familjens auntie med barnen till skolan och jag är nu ledig några timmar efter en morgon med frukostfix, på med barnens skoluniformer, tandborstning, packning av väskor och liiiite TVmys. Nu när barnen är i skolan ska jag försöka packa upp det sista och göra iordning på det i mitt rum, jag ska knalla ner till gymmet och fixa ett medlemsskap där och helst vill jag hinna träna lite också! Sen är hämtning av första barnet 12:00 enligt min familjeplaneringsapp här så vi får väl se vad som hinns med!
 
PussHej
 
 
Au Pair | Au Pair, Smoothie | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så spännande med första skoldagen!

#2 - - Annie:

Så spännande! hoppas du kommer trivas super bra<3

#3 - - MK:

Deilig med litt fritid da, men høres jo ut som du har en veldig spennende hverdag :) Gleder meg til å lese mer om hvordan livet som au pair er :)

Upp