Jag bor i London, guys!

HALLÅÅÅ
 
     Nu ska jag äntligen komma igång, min tanke var att blogga massor innan jag flyttade, sen ville jag blogga på flygplatsen och jag ville börja skriva från Dag 1 här. Jag hade även ett litet sug efter att vlogga lite grann, och om jag inte orkade det så tänkte jag i alla fall uppdatera instagram en hel del. MEN NE. Hahah, jag har inte varit sugen överhuvudtaget, jag har inte ens varit aktiv i dagboksskrivandet. Men, nu är det dags att försöka komma igång!
 
     Jag kom fram vid lunchtid i söndags efter en hektisk vecka med packande och rensande och mys med nära och kära. Det har vart så omtumlande att rota igenom och granska varenda liten pryl jag äger för att sedan ta beslut om ifall det ska ner i resväskan, handbagaget, stanna hos mamma ifall jag behöver det någon gång, om det ska till och stanna i förrådet eller slängas. Så allt det i samband med att lämna bort min katt, säga upp min lägenhet och säga Hejdå till alla jag känner har vart riktigt påfrestande för mitt lilla psyke. Men som jag sa till pappa när jag grät på flygplatsen Jag har ju valt detta och får skylla mig själv. Hahaha.
 
Lite bilder från flytten från min lägenhet i söndags ♥
 
     Jag ska börja skriva om mitt liv här såfort jag kan och orkar, men än så länge har barnen här i familjen inte börjat skolan så nu är jag med dom heeeela dagarna och det händer inte så mycket annat än just deras privata saker. Precis som när jag jobbade på förskola så kommer jag ju inte skriva någonting om mitt jobb och familjen jag lever med utan mer om mig och min upplevelse här som Londonbo! Nu ska jag gå och duscha och fortsätta packa upp!
 
PussHej
 
 
Au Pair | Au Pair, Flytt, London | |
#1 - - Sara:

Men vad roligt att du är på plats! Lycka till nu :)

#2 - - Amanda (Swedish Passport):

Men alltså åh så fantastiskt! Hoppas du får ett helt magiskt år i London, det är ju så otroligt givande att bo utomlands :)

#3 - - Alice:

Åh, så spännande, hihi!

#4 - - Pauline Hurtig:

så roligt :D

Upp