Idag är det två månader sedan jag kom hem

     ... och det firar vi med att packa resväskan! Hahah yes, imorgon bär det av mot just London igen! Jag och Julia ska dit över helgen för att gå på konsert och bara ha en riktigt go helg där helt enkelt! Fasen vad kul det ska bli. OM det nu blir som vi tänkt. Våra biljetter till konserten har inte kommit än nämligen, vilket är gaaaanska stressande. Tydligen kunde det ta upp till 48 timmar innan spelningen innnan, men det var ju igår. Men det löser sig! hjälp.
 
     Utöver det så tror jag att vi inte direkt har några planer typ alls. Vi flyger från olika flygplatser så vi kommer mötas på fredagmorgon i Stansted för att sedan åka tåg in till centrala London. Första stoppet blir huset där jag jobbade som au pair! Jag har nämligen fortfarande en maaassa saker kvar som jag inte fick med mig hem, så jag ska ha med mig en nästan tom resväska dit och håller tummarna för att ALLT kommer med hem den här gången! Det är även dit vi valt att skicka biljetterna och förhoppningsvis kommer vi kunna hämta dom där också ♥ hoppas hoppas hoppas
     Efter det ska vi checka in på vårt AirBnb. På fredagkväll är spelningen och efter det har vi inga planer alls. Så vi har massa tid att hitta på precis vad vi vill i denna stora stad. Jag tror iförsej att Julia har massor uttänkt som hon vil se eller göra, haha. Vi kommer nog ha att göra! 
 
PussHej!
 
 
Resor | |
#1 - - Ullie:

ja men de va nog bra du kom hem då kan du åka på en liten tripp ändå så mysigt

#2 - - Heléna:

Så mysigt!!! Hoppas du får en underbar helg! Kramar 💖

#3 - - Tess:

Men gud va kul å få fara till london :D omg ❤️❤️❤️

#4 - - Emma Engström:

Men gud vad roligt med en trip till London under helgen, ha det verkligen bättre än bäst vännen!! KRAM <3

#5 - - Johanna Utterberg:

Åh det låter helt underbart med en helg i London, njut och ha så kul!! :D Kram!

#6 - - Anita:

Men hur roligt?! :D

#7 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Hoppas att det blir riktigt riktigt riktigt nice :D Och jag hoppas att du mår bättre och njuter satan av livet!

#8 - - Lisa:

Vad mysigt, älskar London. Vad ska ni se för band? Ha det så trevligt kram <3

Upp