Två nätter i London

Hej Hopp!
 
     Haha, detta börjar ju bli ett koncept med "Två nätter i...", lite roligt ju!
I vilket fall; Jag har varit i London! I fredags vaknade jag vid 03:00 på morgonen och 04:00 körde jag bilen själv mot Landvetter. Vuxenpoäng: Jag körde själv till flygplatsen och parkerade på långtidsparkering som jag hade bokat. Strong independent woman. Jag var så trött så jag var nära på att somna, men med riktigt pepp musik så tvingade jag mig att sjunga och hålla mig vaken. Sen somnade jag som en sten sekunden jag satte mig på flygplanet och sov ända tills det landade igen.  Planet landade med en riktig duns så jag vaknade i panik, studsade upp och tappade min mobil, meeeen jag hittade den! 
     Jag landade på Stansted och där fick jag vänta knappt en timme på att Julia skulle komma. Hon bor i Helsinborg och därför var det smidigare för henne att flyga från Köpenhamn och så möttes vi upp i London helt enkelt. Jag älskar att flyga själv och sova och vara osocial om jag vill så det gjorde ingenting ♥ Hehe. Vi tog oss in till centrala London och första stoppet var huset där jag bodde i Notting Hill! Tyvärr var familjen inte hemma men jag fick i alla fall träffa några av dom jag jobbade med och viktigast av allt så fick jag äntligen med mig mina sista saker därifrån. Jag hade med mig en i princip tom resväska till London och fick med mig en 22,5kg tung väska hem. Men nu är alla mina saker i samma land! Hurraaaaa!
 
     Men varför åkte vi till London egentligen? Jo, men alltså snälla. Jag har varit med om mitt livs bästa upplevelse; Jag har sett The 1975 live. Åh herregud vad bra de var. Jag var glad och sjöng och dansade 2 timmar i sträck inne på O2. Och det gjorde alla andra med. Kapaciteten inne på the O2 är 20 000 personer, jag vet inte hur många vi var, men jävlar vad mäktigt det var. Jag ÄR så nöjd. Recommend Recommend. Vid två tillfällen så tårades ögonen. Oj oj oj. Och när jag lyssnar på deras musik nu efteråt så blir jag helt till mig, studsar och sjunger och gapar mer än vanligt och det är en så härlig känsla ♥
     Vi var hemma sent sent på kvällen efter en lång dag med resande, kaos med biljetter till konserten, god mat på Byron på O2 och till slut konsert och resande tillbaka till vårt boende i Whitechapel. Vi hade bokat genom airbnb.se SÅ smidigt. TIPS TIPS. Så när vi väl kom tillbaka till boendet slocknade vi direkt..Såå trötta!  Dagen efter sedan, på lördagen, vaknade vi efter 9:00 nån gång och efter att vi gjort oss iordning åkte vi direkt mot Convent Garden med buss, vi gick runt och sen hittade vi ett ställe att äta brunch! MEN hörni, jag berättar mer om vår London-trip i en del 2. Håll till godo! 
 
PussHej!
 
 
Resor | 2020, England, Konsert, London, Resa, The 1975 | |
#1 - - Heléna:

Men så härligt det låter och superfina bilder!!! Härligt med självständiga tjejer som törs resa själva! Kram 💖

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men gudarns, vad härligt det verkar! Heja heja heja heja! <3

#3 - - Ariel C:

Så utrolig koselig!!

#4 - - Anita :

Härligt!! :)

#5 - - cassandra gigel:

kul med london!!
sv; haha ja samma här :)

#6 - - Celine:

Ååååh själv hatar jag att flyga själv, är så less på det haha! Men såååå kul med London!

#7 - - Carro:

åh så skoj! :D

#8 - - Josäfin Andersson :

men åh vad drömmigt!! Vill SÅÅÅ gärna se The 1975 live!! Sååå avis!

#9 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad kul att åka till London :) Skönt att du gillar att flyga själv

#10 - - Linnéa :

Oj 03.00, det var tidigt!:)

#11 - - Marie:

Ohhh så härligt =D

#12 - - Annika:

Så mysigt med London, fina bilder också. Kram.

#13 - - Sara:

Åh vad roligt! Är så sugen på en resa till London i år igen men får nog hoppa över det då vi ska till Spanien i maj sen :)

#14 - - Carro:

Men så roligt! 😍

#15 - - Ama de casa:

Vilken bra tripp det blev (så här långt i alla fall ;-) ). Förena nytta med nöje på bästa vis :-D

#16 - - Amanda (Swedish Passport):

Åh låter ju som en himla bra trip! Smidigt att mixa nytta med nöje liksom ;)

#17 - - Sara Ekman:

Åh vad kul <3

#18 - - Annie - Stora Små Äventyr:

Verkar som om ni hade det bra :) Och skönt att du kom hem med dina saker :)

#19 - - Frida:

Låter som riktigt bra dagar!
och jag bokar alltid med Airbnb :D Bästa ju!

#20 - - enna:

Men gud vad härligt!

#21 - - Pauline Hurtig:

åh vad roligt :D

#22 - - Emma Engström:

Åhh London lockar verkligen ännu mer nu! Skulle vara så himla kul att dra iväg själv på en weekend tycker jag :D KRAM

#23 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Tack! Du är så cool <33

#24 - - Angelica Wåhlin:

Ååh, vill verkligen uppleva London!

#25 - - Ylva:

Vi flög till Stansted när min mans mormor levde och bodde i Southend-on-Sea. Jag hade inte hört The 1975 innan, de är ju jättebra! Min man är född 1975 så det passar ju bra :-)

Upp