Jobba, jobba, jobba

HallåHallå!
 
     Idag har jag en riktigt tung Att Göra-Lista, gud vad grejer jag ska försöka hinna med^^ Nästa vecka är min sista vecka på förskolan där jag jobbat i 2,5 år. Så just nu förbereder jag för min avgång så mycket jag bara kan med att skriva halvtidsobservationer på mina ansvarsbarn, jag har idag bokat ett samtal med en förälder som blir imorgonjag fixat å trixar men nu börjar jag se ett litet ljus i slutet av tunneln. Ahne, så illa är det inte, men i kombination med mycket annat så känns det lite så. Haha, men det går bra! 
     På listan står det även med att skriva ett CV, behöver söka lite jobb nu när jag ska sluta på detta så pass snart... Jag bara är hemma en månad, januari innan jag drar iväg en månad, februari igen, sen är det bara en månad, mars som jag är sysslolös innan jag i april har planerat att börja jobba på mammas jobb. Så tanken är väl att försöka hitta något jobb där jag kan stå på inringning :) 
 
     Men nu först så sitter jag här hemma i soffan och läser igenom och fyller i en massa papper inför min resa till Grekland! Det är blanketter som ska fyllas i, saker som ska skrivas under och jag kommer även behöva kontakta vårdcentralen för att träffa en läkare som kan intyga att jag är frisk nog för att delta i det här projektet! Sitter och läser deras "Code of Conduct" och här står det att jobbet startar 8:30 eller 9:00 varje dag! Lite skillnad på när jag var i Zimbabwe och vi började 6:15 eller 6.45! Iförsej innebär det väl att äta frukost innan projektet kanske.. Aja! Håll tummarna för att jag inte somnar här framför datorn för förutom dessa saker har jag en himla massa andra punkter... Hahah, heja!
PUSSHEJ♥
 
Grekland 2019 | Archelon, Att Göra-lista, Grekland, Volontär | |
#1 - - MartinaOlsson:

Är du sugen på en snygg och trendig bricka från Sealoe att inreda med där hemma, eller kanske att plocka fram och servera på när du får finbesök? Då borde du kolla in lucka nummer 12 i min julkalender som nu är öppnad, för därunder gömde sig chansen att vinna precis detta! :) Klicka på länken nedan för att komma direkt till tävlingen, och så vill jag även passa på att önska dig en fortsatt trevlig dag såhär mitt i veckan <3
https://martinaolsson.myshowroom.se/126502/julkalender-lucka-12-7/

#2 - - Netti Starby:

Oj vad mycket du har för dig och lycka till med allt! :-D Kramis

#3 - - enna:

Kul att du äntligen ser ljuset i tunneln :)

#4 - - Louise:

Hoppas det går bra med ditt jobbletande ser att du har en del att göra ;) <3

Svar: Haha, ja det är lite mycket nu! Men det är inget som inte går att lösa! :D
Maolion

#5 - - Celine:

Har också jobbsökande på schemat just nu, så otroligt segt det där med CV bara :/

Svar: Ja, verkligen! Men det kommer bli bra :D
Maolion

#6 - - MALIN:

Hoppas att du hittar ett jobb snart! Kram

Svar: Jag jobbar på det :D Vore skönt ^^
Maolion

#7 - - Yasmine:

Lycka till med allt du ska göra och att hitta jobb! Kram

#8 - - Hanna:

Vad duktig du är!😍

#9 - - Jeanette:

Mycket att göra, men ibland kan det vara roligt tycker jag :) Lycka till med allting!

#10 - - ullie:

rätt svårt at skriva cv tycker ja så det blir bra
lycka till med allt kram

#11 - - Angelica Wåhlin:

Låter verkligen som om du har fullt upp! :D

#12 - - Bella:

Vad spännande😀!!! Kämpa på heja heja!

#13 - - Delila:

Heja dig!!

#14 - - Johanna:

Låter som du har fullt upp, men listor och kunna bocka av gör det kommer gå kanon för dig.

Svar: Ja, tacka vet jag listor! I LOVE
Maolion

#15 - - Matilda Berlin:

Heja heja dig!! You go girl <3

#16 - - Alice:

Kämpa på med din lista!

Svar: haha, det känns som ju mer en bockar av desto mer läggs det till! Men jag börjar se ljuset i tunneln ^^
Maolion

#17 - - Pauline Hurtig:

hoppas du hinner allt!

#18 - - Sarah:

Så mycket du ska hinna med men lycka till med allt :)

Svar: Jag gjorde det inte samma dag alltihop, men nu är allt avbockat :D
Maolion

Upp