Åker utomlands om 40-ish dagar, wiie

TjenaHej!
     Haha, jag har ju en blogg. Jag hade en tanke att jag skulle lägga ut lite bilder från lägenheten nu när jag börjat komma iordning rätt så bra meeeen det har inte blivit av. När jag väl kommit ihåg det har det vart stökigt och inte foto-vänligt. Men jag har bott här i drygt 2 månader nu, det är fint, jag bor med min kissekatt, jag har fått nytt golv i köket och på måndag får jag tvättmaskin, torktumlare och en ny spis. Wiiiie, FRÄSCHT
 
     Här i nya hemmet känns det då rätt bra, på jobbet har jag äntligen blivit klar med mina 7 utvecklingssamtal ooooch snart är det semester. Eller ah, jag går på semester vecka 29, så det är 4 jobbveckor kvar. Det har gått ganska bra att jobba igen nu efter jag mått som jag mått. Att gå upp och jobba 100% har varit rätt tufft måste jag erkänna, jag är så trött på kvällarna att jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag känner mig helt utmattad. Som tur är blev det i veckan sommarlov, vilket innebär att vi har väldigt få barn på förskolan. Det blir lite lugnare!♥
     Så min sista jobbdag är fredag den 13 juli (tajming) ooooch den 27 juli åker jag, Anna, Elin och Matilda till Albufeira i Portugal! Det ska bli så hiiimla himla roligt! Elin bokade hotell för ett tag sedan och så har vi äntligen varit iväg och fixat flygbiljetter för bara nå vecka sen. Men det blir aaaav och vi ska vara borta i 10 härliga dagar. Bara chilla och sola och åka på lite äventyr. Blir spännande att besöka ett nytt land också! Så satans fint, Elin är en jäkel på att hitta kul saker att göra ♥
 
Såååå eeeeh, såhär ser det ut utanför vårt hotell ↓ UPDATE: Det gjorde det inte alls :) Fel hotell
Och såhäääär ser det ut i Albufeira...↓
Och här är mina kompanjoner↓
 Ahne, detta kommer blil skitkul och vi ska ha det riktigt bra! Vi har kikat på lite kuliga aktiviteter att göra, som att åka båt till coola, "öde" stränder med grottor, titta på delfiner och annat grejs. 
PussHej ♥
 
 
Resor | Albufeira, Portugal, Resa, Semester | |
Upp