Igår firade vi födelsedag!

Igår var det Marines födelsedag! Vår fransyska fyllde 28 år och vi firade henne på bästa sätt;
Med sköldpaddstårta, egenbyggd med våra favoriter från närmsta konditoriet! Och när arbetsdagen var slut beställde vi pizza från Dominos, drack öl/cider och lyssnade på musik. Det blev en jättemysig dag och kväll som slutade med att vi alla satt inne i volunteer wagon och skickade runt spotify så alla fick dela med sig av traditionell musik från sina egna länder! Jag och Robin spelade lite all möjlig pinsam musik och visade även upp en liten bugg, hahaha. Jätteroligt hade vi det! 
Jag åkte hem lite tidigare än alla andra för jag hade en himla massa grejer att ta med tillbaka till lägenheten efter att ha bott 2 nätter på RC, det skulle bli regn så jag ville komma iväg tidigt och slippa få mina sovsaker blöta :)  Men de andra kom strax efter ändå och medans jag tränade inne på lägenhetsgolvet satt de och åt chips. Bra avslut på kvällen <3 
  
PussHej ♥
 
 
Grekland 2019 | ARCHELON, Födelsedag, Volontär, Volontärarbete | |
#1 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Detta verkar onekligen väldigt mysigt och roligt :D. Kul när man får göra något så där och fira någon :D. Ser väldigt kul ut på många sätt :)

Svar: Det var det verkligen :D
Maolion

#2 - - Angelica Wåhlin:

Men ååh, vad mysigt!

#3 - - Yasmine:

Nej vad mysigt! :D

#4 - - Linnéa:

Härliga bilder och sååå gott det ser ut 🥰

Jodå, allt bra här 😊

Svar: Tack :D
Maolion

Upp