Sista dagen...

Mamuka! Godmorgon!
Idag är min sista dag här på Antelope Park, imorgon klockan 6:30 åker vi härifrån.. Och nu har insikten att vi ska åka hem slagit till, Fyfan vad ledsamt^^ Eller blandade känslor, jag är ganska redo att åka hem. Fast ändå inte. Haha, åååh.
Igår var Julia och jag ledsna på riktigt. Vi hade vårt sista möte igår (😔) och då skulle vi planera för idag, vad alla ville göra. För lejonaktiviteterna oå helgerna prioriteras volontärer som är på "horses and lions" eller "community and lions" eftersom de är iväg på sitt andra projekt resten av veckan. Och just den här helgen var det så många som ville ha lion walk såå jag jade tydligen min sista igår... Kanske lika bra att jag inte visste om att det var min sista, jag hade varit ledsen hela promenaden bara + att när jag väl kommer hem kommer det inte spela någon roll men just nu är det så sorgligt. Så vi blev riktigt ledsna och så var det vår sista braii night, vi började gråta när de spelade på trummorna som de alltid gör innan kvällsmaten. Kommer sakna aaaallt :(
(null)
(null)
(null)
Dagen idag kommer till största delen bestå av packning, en massa Hejdå och att tvinga folk till att skriva i min dagbok.. Bortsett från det ska jag nu på morgonen åka med Lexi på hennes morgonrunda, hon gör det varje morgon för att check on lejonen såå jag får säga hejdå till allihop ❤️ Iförsej ska jag kanske ut och ge dom vatten sen med men ändå, nu får jag se alla-alla! 

PussHej! ❤️
, Zimbabwe 2017 | Afrika, Lejon, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
Upp