Jag har hoppat från en bro.

(null)

(null)

Just nu sitter vi och chillar och dricker slush, för ca 1 timme sedan kastade jag mig ut från en bro. Det var det sjukaste jag någonsin gjort... Ungefär halvvägs ner insåg jag vad jag hade gjort och fick fullständig panik, men så kände jag linan börja spännas och då kändes det med en gång mycket tryggare! Sen studsade jag där en stund, hängande från en bro, mellan Zimbabwe & Zambia, över Zambezifloden. HEEEELT GALET! När jag skrikit färdigt så kunde jag inget annat än att skratta, det var så sjukt roligt! Och jag har aldrig känt sånt adrenalin i hela mitt liv! Sjukaste. 
Men nu har adrenalinet runnit ur en och jag är bara sjukt trött. Men fett häftigt var det. JAG GJORDE DET 😍😍

 
Zimbabwe 2017 | Adrenalin, Bungee Jump, Viktoriafallen, Zambezi, Zambia, Zimbabwe | |
Upp