Nu bor jag här

God afton!
      Nu har jag bott i nya lägenheten en vecka! Eller ahne, jag har flyttat i en vecka. Men jag har bott här iiiiii två nätter, natten som kommer blir nummer 3. Och jag lever ännu. Nu ikväll har jag även lagat mat för första gången här! Om nu nudlar räknas som mat.. Jag är långt ifrån klar, det är saker öööverallt och jag har inte fått in typ något i några skåp eller garderober. Allt står/ligger fortfarande framme och jag använder typ hela lägenheten som garderob för tillfället. Men det börjar faktiskt bli riktigt mysigt här! Det kommer nog bli bra när jag är klar ♥ Om jag någonsin blir klar. Har hållt på till sent på kvällarna varje kväll & även under dagarna varje sekund jag får till övers. Jag är heeelt slut egentligen, det enda som håller mig flytande är Nocco^^ Länge leve koffein ♥ 
 
     Imorgon blir det mer flytt! Pappa och jag ska till gamla lägenheten och hämta de sista grejerna. Det innebär att jag kan börja göra klart här för vi ska hämta en bokhylla och en grej till garderoben, så jag kan få undan lite grejer! Behöver också köpa en hel del grejer till köket för att jag ska kunna överleva. Förutom smågrejs, möbler och nytt golv så är köket klart, haha. Jag vet inte när ännu men snaaaart ska någon komma och lägga ntt golv i mitt kök Likadant som det i hallen. När jag blir av med den trökiga plastmattan blir det hela nog mycket fräschare :D
 
 Och sen behöver jag även köpa en pall till badrummet... Om jag inte vill ha lika stora vader som lår.
 
PussHej ♥
 
 
Livet | Flytt, Ny lägenhet | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så härligt :D Är det din första lägenhet?

Svar: Nej, jag flyttade till min första lägenhet i september förra året! Så detta är nummer 2 :)
Maolion

Upp