Tagga Lägger

Woho...
    Idag är det onsdag, och imorgon är det dags för det årliga träningsläget i Danmark med laget! Varje år, som det sista vi gör innan serien drar igång, efter flera månader av tuff försäsongsträning, åker vi till Danmark i 4 dagar och spelar massa fotboll. Så jäkla gött att komma iväg en långhelg och inte behöva tänka på något annat än bara det. Och det behöver jag verkligen nu, komma iväg liteeee. Och nu när jag verkligen kommig igång med fotbollen ordentligt för första gången på länge och haft en lång period där jag verkligen njuter av det, tycker det är kul och känner att jag utvecklas så har jag blivit ännu mer taggad på en hel fotbollshelg! Men med min vanliga tur så har jag gått och blivit sjuk ^^ Haha, jag har varit förkyld och känt mig riktigt sleten i nästan 2 veckor och av någon anledning så blir det aldrig bättre... Idag gick jag till och med åka hem från jobbet så jag får se hur mycket tränande det faktiskt blir i helgen... Blääääh. Träning är ju typ det roligaste och mest befriande jag vet, det jag mår allra bäst av och nu har jag inte kunnat ordentligt på länge. Inte något alls sedan förra veckan. Jag tycker det är så TRÅKIGT att inte ha någon energi, ööööööh.
 
    Aja, jag har tröstätit lite kakor + favoritglassen och atm sitter jag & kollar youtube med en halvpackad väska på golvet. Pappa hjälpte mig förut också med att fixa bredband till nya lägenheten. När jag kommer hem från lägret är det ju faktiskt dags att börja flytta in! Då ska målandet, tapetserandet och golvläggandet vara klart och sen äre bara lite möbler som behöver handlas in. √√√√  Haha visst är ett eget hem kul att få men jag är ärligt talat mer taggad på att bli frisk så jag kan komma igång och röra mig igen! 
 
↑Troligen mina nya möbler↑
 
PUSSHEJ♥
 
 
Livet | Flytt, Fotboll, Möbler, Sjuk | |
Upp