Antelope Park, Zimbabwe 2017 (min film)

Nu, efter att ha varit hemma i över 2 månader, kände jag att det var dags att ta tag i livet och sammanfatta min resa med en video! Jag visste redan innan jag åkte att jag skulle sätta mig och göra en sån när jag kom hem men vad jag hade i huvet då var helt annorlunda från resultatet. Jag var säker på att det nästan enbart skulle vara videos och bilder på djuren där, naturen och typ på mig tillsammans med djuren. Men nu när filmen är klar och jag tittar på den så inser jag att den mestadels innehåller bilder och filmer på alla fina och roliga människor jag träffade och umgicks med där nere.. Vi sa det flera gånger till varandra när vi satt i baren på kvällarna och pratade att "Den här platsen är ju fantastisk, allt vi gör är hur roligt som helst. Men det hade inte känts så och man hade inte upplevt det som roligt och fantastiskt om man inte hade haft en bra grupp människor att uppleva det med." Vi kunde hamna i en grupp med människor vi inte riktigt hade klickat lika bra med på en aktivitet och då var det helt plötsligt inte alls lika fantastiskt och roligt att t.ex gå på en lion walk. 
Det var vad jag var nervös för innan jag åkte, att det inte skulle finnas någon jag klickade med. Eller att jag skulle hamna utanför eller något. För jag kände inte någon som skulle dit. Men jag fick bättre kompisar än vad jag kunde anat och de var min familj i 6 veckor ♥ Jag hade tur. 
  
 
PussHej ♥
 
 
, Zimbabwe 2017 | African Impact, Afrika, Bungee Jump, Devil's Pool, Lejon, Resa, Victoria Falls, Viktoriafallen, Volontär, Volontärarbete, Zimbabwe | |
#1 - - Anonym:

Hej Malin!
Vilket fint arbete du gör och du är dessutom väldigt inspirerande! <3
Hoppas du hade det bra där borta och hoppas jag också får möjligheten att resa dit en dag! :)
Med vänliga hälsningar,
En läsare av dig <3

Svar: Hej!
Tack för din fina kommentar!
Jag hoppas också du får den möjligheten, det är det bästa jag har gjort!
Kram <3
Maolion

Upp