Hej Hopp

HalliHallå!
Jag råkade logga in här och såg att det faktiskt är folk som tittar in här ibland VARJE dag, det är lite kul tycker jag ♥ Så jag får väl uppdatera er underbara människor lite. Vaaaeeee, vad händer i mitt liv atm?
För tillfället bor jag i min lillebror sovrum hos pappa (han bor hos mamma så jag får sova själv, hehe) i väntan på min nya lägenhet! Så jag räknar ner! Jag har tillgång till den första veckan i april men innan jag flyttar in ska den tapetseras om, målas om, det ska installeras en ny ugn + spis, en tvättmaskin, duschen ska flyttas och jag ska få nytt golv i köket. I'll soon have a fresh new home! 
Innan flytten ska jag även på träningsläger i Danmark, mer kuuuliiigt! Jag har inte varit såhär taggad på läger på flera år, men nu känner jag att jag behöver komma iväg och en hel helg med fotboll, laget och kanske lite fiesta är sjuuukt lockande. 
 
Förutom det har jag haft "lite" oflyt det senaste. Har en jobbig period med flytt osv som det är. Och ungefär en månad sedan dog min hund, så att bo här hemma hos pappa gör det väldigt påtagligt och hennes frånvaro känns extra mycket.. ♥  
  · Efter det har jag lyckats köra av vägen två gånger, den ena gången vart lite värre än den andra men ingen människa eller ens min bil har kommit till skada någon av gångerna som tur är!
  · Förra veckan fick jag hjärnskakning på en fotbollsträning när jag och en annan tjej sprang ihop och skallade varandra.. Jag fick som tur var "bara" en lättare hjärnskakning och kunde i söndags börja träna igen. Jag känner självklart av det efteråt men av alla mina FYRA hjärnskakningar jag fått så är detta den mest lindriga. Det vart värre för stackars Nattis, som jag krockade med, för hon lyckades bryta näsbenet :) Såatteeee..
  · Och som pricken över I:t tappade jag min mobil på en sten i lördags så HELA skärmen sprack. Fantastiskt!
 
Haha, det här året har INTE fått den bästa starten men så är det ibland. Det är andra grejer som flyter på mycket bättre så jag får fokusera på dom istället! Så nu har jag bara saker att se fram emot: NY lägenhet, träningsläger, ut med rälsen, hitta nytt jobb och jag försöker även klura ut vart nästa resa ska bli... Jag var väldigt nära på att boka 13 veckor i Barcelona, då jag skulle plugga spanska! Men det var ännu en av alla saker som gick åt skogen^^ Aja! 
 
PussHej♥
 
 
 
Livet | |
Upp