Mitt nya hem!

Hej & Glad Påsk, godingar!
 
Skärtorsdag är det idag och en långhelg på 4 dagar ligger framför en, skööönt! Efter det jobbar jag bara 2 dagar och sedan bbär det av till Fredrikshamn, Danmark på träningsläger! Det tackar jag inte Nej till, behöver verkligen komma iväg lite även fast det bara är 4 dagar. Sen för att toppa det hela fick jag nycklarna till min nya lägenhet igår så när jag väl kommer hem från lägret kan jag börja göra iordning mitt nya hem! Just nu målas det och tapetseras för fullt och ska bytas golv, så jag kan inte börja flytta in grejer riktigt än. Men allt står färdigt i lådor och jag har kikat ut möbler som bara är att åka och köpa & ställa in när det väl går! 
 
Jag var i vilket fall i lägenheten en snabbis igår bara för att kolla hur det såg ut. Mest spackel & golvpapper för tillfället men nästa vecka ska det enligt målaren vara helt klart! Efter det är det ska det bara bytas spis och jag ska få in en tvättmaskin, men det kommer nog framöver. Aja, såhär ser det ut i nuläget och jag passade på att ta lägenhetens första selfie, wiie ♥
 
PussHej! ♥
 
 
Livet | Flytt | |
Upp