Idag är det söndag

Heeeeeeeeeej
 
     En ledig söndag idag, sååå skönt. Mitt i allt förberedande och fixande och rensande och PÅ det; jobbande så hade jag idag en ledig dag. Jag hade blivit ledig från jobbet för jag skulle på kalas för Emils brorsdotter, hon fyllde 1 år igår. Och då när jag "slapp" jobba så släppte jag lite på min prep-hets och fokuserade på att hänga med familjen. Kalaset var supermysigt, vi hann tyvärr inte vara med hela tiden för Hallå, det var ju faktiskt Premier League 17:30. Så Emil ville hem och se det, då åkte jag till Vartofta och kollade på mitt fotbollslag som vann höstpremiären på hemmaplan. 
     Efter matchen var slut ringde jag pappa för att se om han var hemma. Han var påväg hem så jag åkte dit och bara hängde resten av kvällen. MyyyyysPyyyyys! Jag hann springa en halvmil också under dagen, så det vart en bra dag!
 
     I veckan som var har jag börjat leta efter någon att hyra ut min lägenhet till under kommande året.
Det är flera jag har att välja på och det ser riktigt lovande ut! Ska se till att lösa det nu kommande vecka så det blir klart. Bilderna ovan är från när jag skulle fota och skicka till de som var intresserade, jag fick springa runt och akutstäda för detta, hahaha. 
     Annars i veckan som kommer ska jag jobba. Det är gymmet måndag till torsdag och sen Ekehagen fredag & lördag. Sen ska jag rensa, rensa, rensa. Träna, boka dejter med mina nära & kära andra olika tider hit och dit och skriva dagbok. Bah å köra. 
 
I veckan kommer också ett inlägg om hur jag fick mitt jobb som Au Pair!
Håll utkik :D
 
Hoppas ni haft en bra helg!
PussHej ♥
 
 
Livet | Au Pair, Jobb, Lägenhet | |
#1 - - Carro:

Vilken härlig söndag! 😍

#2 - - Yasmine:

Så spännande! Håller tummarna att du hittar någon bra :D Ja, jag var fotograf på deras bröllop :D Kram

#3 - - Annie:

Vilken Toppen söndag!<3

#4 - - lindajanssons :

Alltså shit vad spännande saker du har framför dig. Är så glad för din skull att du tar dig i väg! 😊

#5 - - petra:

Spännande håller tummarna:)

#6 - - Hanna:

Gud vad roligt! Hoppas du hittar någon snart som vill hyra!❤️

#7 - - Amanda (Swedish Passport):

Spännande ändå med uthyrningen, håller tummarna för att du får en superbra inneboende! :)

#8 - - Sara Ekman:

Härligt <3

#9 - - Carolina:

Verkligen en produktiv dag! Härligt att du lyckades komma bort från jobb för att kunna fira lilla tjejen som fyllde 1 år.
Hoppas du lyckas hitta den bästa som kan hyra din lägenhet medan du är borta. Ser riktigt fint och mysigt ut :D
Synd att du inte bor i Lund, då hade min kusin velat ha den här lägenheten ;)

#10 - - Emma Engström:

Åh vad mysigt med lite kalas, och en dag ledigt kan man inte klaga på heller! <3

#11 - - Pauline Hurtig:

hoppas det går bra att hyra ut!

#12 - - Sara:

Härligt med en ledig söndag! :)

Vi bokade en resa till rom! :)

#13 - - Joanna:

Låter som en bra söndag.

#14 - - Joanna:

Låter som en bra söndag.

#15 - - Louise:

Hoppas du hittar en bra kandidat till din lägenhet! :D

#16 - - Annika:

Fin lägenhet, lycka till med uthyrningen.

#17 - - Jasmine:

Hoppas att din kommande hyresgäst är en bra sådan!

(Sent) Svar: Tack för din kommentar.

Kram

#18 - - Ullie:

åhh men vilken mysig lägenhet
japp fotbollen vva ju maken tvvungen att se på everton är hans lag så ja vet hur det är hi hi

#19 - - Ida:

Så mysig lägenhet du har! Hoppas du hittar någon som vill hyra den :D

#20 - - Amanda Sofí:

Vilken fin ledig dag!

#21 - - Eva`s blogg:

Låter ju bra att hyra ut, spännande med ditt jobb ju en erfarenhet mer i livet :) kram

#22 - - Angelica Wåhlin:

Så skönt att vara ledig! Roligt att se fotboll med :D

#23 - - Jasmine:

Svar: Tack för kommentaren. Text och bild relaterat till bröllopet har nu börjat publiceras i min blogg. Välkommen in!
Kram

#24 - - Frida:

Låter som en riktigt bra dag :)
Förstår att det är flera intresserade av att hyra lägenheten, ser jättefint ut :)

#25 - - Linnea :

Skönt med lite ledigt!

#26 - - Johanna Utterberg:

Vilken fin lägenhet du har! :)

#27 - - tess:

Hahah va effektiv du är! :D

#28 - - cassandra:

kul att va au pair :D

Upp